fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאור לסרי: כפרי סטודנטים ותשתית תיירותית

ליאור לסרי, מעלות. בן 42, נשוי לקרן פלוס ארבעה ילדים
ליאור לסרי וארקדי פומרנץ
ליאור לסרי וארקדי פומרנץ (צילום: זוהיר מתא אתר אהלן)
אין ארוחות חינם. ליאור לסרי
הצעירים נוטשים. ליאור לסרי (צילום: יח"צ)

מקצוע: יזם בתחום הבנייה לצעירים בפריפריה.

סיעה: הליכוד-מחל בראשות ליאור לסרי.

רזומה: ציבורי – את עיקר זמני אני מקדיש לייצוג תושבי מועצת העיר במסגרת תפקידי כיו"ר האופוזיציה. עיקר פעילותי מתרכזת בתפקידי כיו"ר ועדת הביקורת שתפקידה לפקח באופן הדוק על התנהלות תקינה של מוסדות העירייה ומניעה וחשיפה של מחדלים ובזבוז כספי ציבור. הייתי שותף לשורה של יוזמות והצעות לקידום איכות החיים של תושבי העיר. שימשתי יו"ר מועצת המנהלים של חברת המתנ"סים בעיר וסייעתי בניהול השוטף והבראתו של המתנ"ס העירוני.

אקדמי – בעל תואר שני במנהל ציבורי מטעם אוניברסיטת חיפה, לאחר שסיימתי, כמקובל, את לימודי התואר הראשון גם בחינוך. לאחרונה הצטרפתי לתכנית הדוקטורנטים של אוניברסיטת חיפה.

מצע: תעסוקה – אפעל כדי ליצור תנאים להרחבת מקורות התעסוקה שלנו. אפעל להביא מפעלים חדשים ועתירי טכנולוגיה לפארק התעשייה קורן, על מנת להוסיף מאות מקומות עבודה לתושבי העיר. אפעיל תוכנית סיוע לעסקים קטנים כדי לעזור לעסקים הוותיקים שבתוך העיר. אחייה מחדש את מרכז העיר ואהפוך אותו לסביבה עירונית תוססת. אפעל לשיפוץ המרכז המסחרי הישן. הוספת קירוי, החלפת הריצוף, שיפוץ חזיתות ובניית חנייה.

חינוך – נגדיל את תקציב החינוך באופן שיאפשר פיתוח של תוכניות חדשות לתלמידים בכל שכבות הגיל. מצוינות היא דגל שהתנוסס דרך קבע מעל לכל פעילותנו. נשאף למצוינות בית ספרית ולמצוינות אישית של כל תלמיד, כך שיממש את הפוטנציאל והיכולת האישית שלו. נטפח את ערכי הדמוקרטיה.

צעירים – אקים במעלות כפרי סטודנטים שימשכו צעירים להתגורר בישוב במהלך לימודיהם האקדמיים, כדי שיוכלו לפעול בתוך מערכת החינוך בעיר. אקים גם גרעין תורני בישוב שייתן מענה למסגרות החינוך הדתיים בעיר. אפעל ליצור תשתית תעסוקתית מתאימה שתאפשר לצעירים להתפרנס בכבוד בתחומי העיר.

תיירות – אפעל להפוך את התיירות בתחומי העיר לענף מוביל, שימקם את מעלות-תרשיחא בצמרת מפת התיירות בישראל ויאפשר לתושביה ליצור מקורות הכנסה נוספים. אפעל לפתח את שטח האגם כך שהמקום יהווה מוקד משיכה תיירותי שוקק ותוסס בכל ימות השנה.

על העיר: מעלות-תרשיחא נמצאת במצב הגרוע ביותר ב-40 השנים האחרונות. העיר מצויה בקיפאון מתמשך כמעט בכל תחומי החיים, בחינוך אנחנו מקום 91 בארץ, בתעסוקה – 9.5 אחוזי אבטלה ופארק תעשיות הקורן כמעט שומם. הצעירים נוטשים את העיר ומותירים רק את האוכלוסייה המבוגרת ואת אלה שאין להם אפשרויות וכל זה יחד יוצר מצב לא בריא שדורש שינוי מהיר.

הדבר הראשון שאעשה אם אבחר: נטפל בגירעון שנוצר בעירייה, המסכן את המשך תפקודה התקין של הרשות. אפעל במרץ להביא יזמים על מנת ליצור מקומות תעסוקה נוספים לתושבי העיר דבר שיסייע בבלימת הנטישה של הצעירים.

מילה טובה: ארקדי פומרנץ הוא בחור הגון וישר, וביחד נוכל להצעיד את העיר מעלות-תרשיחא להישגים.

האשה שאיתי: "אני מאוד מאמינה בליאור. הוא בעל תכונות שמתאימות לשרת את הציבור. יש בו את הנחישות, את יכולת הניהול ואת ההשכלה המתאימה. ליאור אוהב מאוד את העיר שבה נולד וגדל והוא מאמין שהוא יכול לקדם בה דברים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות