fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל נוער: מעלות פותחת בית ספר לכדורסל בשיתוף מכבי תל אביב

הפרוייקט נולד בעקבות יוזמה משותפת של ראש עירית מעלות-תרשיחא שלמה בוחבוט ויו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. המנהל המקצועי של בית הספר יהיה המאמן הבכיר יוסי בוכניק
יוסי בוכניק
יוסי בוכניק (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עמותת הכדורסל הפועל מעלות תפתח בקרוב בית ספר לכדורסל לילדי העיר בשיתוף מועדון הכדורסל המפואר מכבי תל אביב. היוזמה לשיתוף הפעולה הגיעה לאחר פגישה בין ראש העירייה שלמה בוחבוט לבין יו"ר מכבי שמעון מזרחי הנמצא ביחסים טובים עם בוחבוט ובסיומה הראו שני הצדדים נכונות להוציא אותה לפועל.

השבוע החלו פרסומים של עיריית מעלות המזמינים את ילדי העיר בכיתות א' עד ו' להירשם לבית הספר וליהנות מתוכנית עבודה מקצועית לכל שכבת גיל, מפגשים מול קבוצות מכל הארץ, הפתעות ופרסים וקבלת דרך ארץ להגינות וערכים.

בית הספר לכדורסל ינוהל מקצועית על ידי המאמן הבכיר יוסי בוכניק המאמן כיום את קבוצת הבוגרים של מכבי קרית מוצקין בליגה ארצית ומאחוריו שנים רבות של עבודה עם נוער באגודות שונות. מאמני בית הספר יהיו איתיאל חפדי, ערן קורדלה וגיא צ'יבוטרו.

ינהל מקצועית. יוסי בוכניק
ינהל מקצועית. יוסי בוכניק (צילום: אדריאן הרבשטיין)

יו"ר עמותת הכדורסל במעלות אייל שמואלי: "ביוזמה ובהחלטת של ראש העיר שלמה בוחבוט ומהיכרות אישית שלו עם שמעון מזרחי, הוחלט על שיתוף פעולה והתחלה של בניית אקדמיה לכדורסל במעלות. זה החזון. זה בית ספר שיהיה בשיתוף מכבי תל אביב תחתה לוגו של מכבי. עד כמה שידוע לי, אנחנו המקום היחיד מחוץ לתל אביב יש לנו שיתוף כזה. המאמנים כולם עברו הכשרות אצל דן שמיר במכון וינגייט. עמדנו על זה וזה עיקרון אצלנו.

"התמיכה הגדולה של מכבי תל אביב תהיה בפאן המקצועי. המאמנים יעברו הכשרה פעמיים בחודש בהדר יוסף. אני מאמין שבית ספר הזה בבוא היום יהפוך להיות בית ספר אזורי של כל הגליל המערבי. הילדים שיצאו מהבית ספר ישתלבו בקבוצות ההישגיות לאט לאט עד שיגיעו לרמות הגבוהות של הבוגרים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות