fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הפועל מעלות מתחילה בהכנות

שי מינסטר
כל משחק והחיים שלו. שי מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל מעלות צלחה את עונת החזרה שלה לליגה הארצית ואחרי חופשה קצרה, ההנהלה מתפנה להתחיל בהכנות. טרם הוחלט על גובה התקציב, ושיחות ראשוניות שהתקיימו עם ראשי עמותת הספורט הוגדרו כחיוביות.

בקבוצה היו רוצים לראות את אורן בן חמו והקפטן עאדל מתא ממשיכים לעונה נוספת.

המאמן בשנתיים האחרונות זיו תבור שהעלה את הקבוצה לליגה הארצית הודיע על עזיבה וכבר נעשתה פניה לשי מינסטר ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי הוא יתמנה לתפקיד.

שי מינסטר
שי מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

יו"ר הקבוצה איריס וקנין:" היו לנו שיחות חיוביות עם מנכ"ל העירייה סילס ליביליה ומחזיק תיק הספורט ליאור לסרי ואני שמחה שהם עומדים מאחורינו ויעשו הכל למען הצלחת הקבוצה. למדנו מהטעויות של העונה שעברה ויש לנו רצון משותף לבנות קבוצה אטרקטיבית שתתמודד חזק בצמרת".

על איזו טעות את הכי מצטערת?
"בדיעבד אני יכולה להגיד שלא בנינו את הקבוצה עם מספיק עומק. שחקנים מובילים סבלו מפציעות ממושכות ומתחילת הסיבוב השני וזה פגע בנו מאד. למשחקים האחרונים הופענו בקושי עם 6 שחקנים כשירים".

מה תעשי העונה שונה כדי להיכנס לפלייאוף?
"למרות הפציעות היינו רחוקים ניצחון אחד מכניסה לפלייאוף וסיימנו את העונה עם טעם מר בפה. הייתי רוצה לראות קבוצה עמוקה של 12 שחקנים ותהיה לי עבודה קשה לחלק את עוגת התקציב כמו שצריך ולמאמן תהיה עבודה קשה לבחור את השחקנים המתאימים".

מזלזלים בה. וקנין (צילום: הפועל מעלות)
נציגה של הפריפריה. וקנין (צילום: הפועל מעלות)

הכדורסל במעלות הפך לשם דבר בשנים האחרונות.
"אני מאושרת שהצלחנו להגיע למצב הזה. אסור לשכוח שהעירייה ועמותת הספורט עזרו לזה לקרות".

מגיע לך מזל טוב. נבחרת לועד המנהל של איגוד הכדורסל.
"כבוד גדול בשבילי לייצג את הקבוצה בפרט והפריפרייה בכלל באיגוד. אני מקווה שאצליח להביא לשינויים שיעזרו לקבוצות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות