fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוסי ברדא צפוי להכריז הערב על מועמדותו לראשות עיריית מעלות תרשיחא

יוסף ברדא צילום: ראובן קופיצ'ינסקי
יוסף ברדא צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

חבר מועצת העיר עו"ד יוסי ברדא  צפוי להכריז היום, ערב יום העצמאות, על מועמדותו לראשות עיריית מעלות תרשיחא.

ברדא, בן 36 גדל במשפחה חילונית במרכז הארץ ולפני 12 שנים חזר בתשובה. הוא נשוי לרעות, השניים הורים לשלושה ילדים. אשתו היא נכדו של יעקב חזן ז"ל, שהיה הסגן המיתולוגי של שלמה בוחבוט במשך כ-30 שנים ואיש אמונו.

יוסף ברדא צילום: ראובן קופיצ'ינסקי
יוסף ברדא צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

ברדא משמש בארבע וחצי האחרונות כיועץ המשפטי של מכללת סכנין  ולקראת סיום דוקטורט במשפטים באוניברסיטת בר אילן, בנושא מעמד ילדי הזרים בישראל. הוא חבר ליכוד בשלוש השנים האחרונות וחבר פורום מצומצם של עורכי הדין של הליכוד. אם יהיו פריימריז במעלות תרשיחא  נאמר כי ישקול להתמודד על הובלת הסניף. הוא  יתמודד מול  סגן ראש עיר בתואר ויו"ר סניף ליכוד במעלות ליאור לסרי על משבצת  מועמד הליכוד לראשות העיר.

גורמים המעורים בפוליטיקה אמרו שברדא הוא מועמד מוסכם על משפחת חזן והם עומדים מאחוריו. כמו כן ההחלטה להצהיר עכשיו על ריצה לראשות היא בשל תקופת ספירת העומר. במקביל  הוסיפו אחרים כי הטבעת הפוליטית במעלות מתהדקת  וברדא נחוש לגבש קבוצה חזקה ומשמעותית.  עד כה הצהירו שלושה מועמדים:  בוחבוט, מוטי בן דוד וארקדי פומרנץ.

זה ארבע שנים משמש  ברדא כחבר אופוזיציה ונאלץ לאחרונה להיאבק על מקומו במועצת העיר לאחר שבוחבוט הורה להדיחו. בהתערבות בית המשפט בוטלה הדחתו. הוא נבחר בשנת 2013 במקום החמישי בסיעת מת"ש של בוחבוט וכעבור שנה לאחר שהתנגד להעלאת הארנונה נושל מהוועדות בהן לקח חלק ועבר עם המנדט לאופוזיציה.  ברדא לא נכנע להחזיר את המנדט על אף שנקרא בוגד פוליטי וגנב.

ברדא לא הכחיש. לצפון -1 אמר: "לפני כשמונה שנים הגעתי לראשונה למעלות תרשיחא. גיליתי עיר עם אנשים חמים ואכפתיים, נוף יפיפה ופוטנציאל אדיר. החלטנו לקבוע פה את ביתנו ולהעניק למקום ולקהילה כמיטב יכולתנו. לאחר תקופה קצרה נבחרתי בבחירות המקומיות כחבר מועצת עיר ובארבע וחצי האחרונות אני פועל בהתנדבות כחבר מועצה פעיל, יוזם, נחוש ואכפתי. הוכחתי לראשונה מזה שנים רבות שניתן לייצר בעירנו תקווה, לדרוש ולקבל שקיפות שלטונית ושיתופיות, להזרים רעיונות חדשים של כוח מקצועי ואיכותי- כשכל זאת באופן מכבד ומכובד.

לאחר מחשבה רבה קיבלתי החלטה להניח לעיסוקי השונים ולהקדיש בשנים הבאות את מרצי, ניסיוני ויכולותיו למען מעלות תרשיחא, תנופתה והצלחתה. בראש ובראשונה אבקש להפוך אותה לעיר אטרקטיבית גם עבור הצעירים בתחום התעסוקה, המדעים והייטק, הספורט והבילוי. הגיע הזמן להמשיך מכאן ולהפוך את עירנו לעיר מובילה, מודרנית ומנצחת. עיר שגאווה לחיות בה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות