fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות סגרה את הסגל: נבות ינאי ואייל סולומוביץ הצטרפו

אייל סולומוביץ (צילום: מיכה פישנזון)

העולה החדשה לליגה הארצית בכדורסל, הפועל מעלות, סיימה לבנות את סגל השחקנים שלה לקראת העונה הקרובה, שתחל לקראת סוף חודש אוקטובר ונראה שהיא מאותת להגיע הכי גבוה שאפשר.

המאמן זיו תבור והצוות המקצועי יחד עם יו"ר הקבוצה איריס וקנין, עבדו במהירות והצליחו להנחית באגם מונפורט שחקנים מנוסים שטעמו ליגה לאומית וברזומה שלהם עליות ליגה, לצד שחקנים צעירים ומוכשרים.

בסוף השבוע שעבר הודיעה הקבוצה על צירופם של הרכז נבות ינאי והסנטר אייל סולומוביץ'. נבות ינאי (24, 1.80) עבר בלאומית בהפועל 'מרנין' טבעון ושיחק בעונה שעברה בהפועל עמק יזרעאל, המועדון בו גדל, והוביל אותו עד לגמר פלייאוף הליגה הארצית. אייל סולומוביץ' (27, 2.04), עבר בלאומית בהפועל 'מרנין' טבעון והפועל מגידו והעלה את הפועל מגדל העמק ועירוני רעננה לליגה הלאומית. בעונה שעברה שיחק במכבי חדרה בארצית.

סגל הקבוצה של המאמן-שחקן זיו תבור כולל את: אורן בן חמו, עאדל מתא, אלי שיפטון, בני אלשיר, נבות ינאי, אייל סולומוביץ', ניב זקס, ליאור לוי, עדי רייפר, אורי רצ'בסקי ושחקן הבית דניאל גורביץ'.

אייל סולומוביץ (צילום: מיכה פישנזון)
אייל סולומוביץ (צילום: מיכה פישנזון)

יו"ר הקבוצה איריס וקנין: "אני חושבת שהצלחנו לבנות קבוצה מאד אטרקטיבית ורעבה להצליח. כל השמות שמוזכרים כאן רצו מאד להיות בקבוצה ובגלל זה הם אצלנו. אני קוראת לכל אוהדי הכדורסל במעלות והסביבה להגיע למשחקי הקבוצה ולדחוף אותנו לניצחונות ואני בטוחה שהם ייהנו מאיתנו".

לאן מיהרתם? הקיץ רק התחיל
"לא מיהרנו לאף מקום. עכשיו כשכולם עובדים ולא נהנים מחופשת הקיץ, אנחנו כן".

ואת לא מפחדת שאולי פספסתם מישהו בגלל שסיימתם מוקדם לבנות את הסגל?
"כל מי שבקבוצה משלים את זה שלפניו או זה שבא אחריו. זיו והצוות המקצועי עבדו 24 שעות כדי לעשות את הטוב ביותרממ. יש לנו שעות של שיחות בוואצאפ כדי להוכיח את זה. אנחנו החלטנו העונה קצת לצאת מהקופסה ואני חושבת שדיי הצלחנו".

ועם סגל שכולל שמות מבטיחים, מה המטרות לעונה?
"רק עלינו לליגה הארצית וזאת שעולה היא אוטומטית מועמדת לירידה. היה חשוב לנו לבנות סגל חזק קודם כל כדי שלא נצרך להיאבק בתחתית. אנחנו נשאף העונה למעלה הכי גבוה שאפשר והלוואי נצליח לעשות עוד היסטוריה במעלות ולגרום לראש העירייה כאב ראש חיובי".

את זוכרת מתי במעלות הייתה השקעה כזאת גדולה בכדורסל?
"ראש העירייה, המנכ"ל וראשי עמותת הספורט החליטו כבר לפני שנתיים למנף את הכדורסל בעיר ולראייה התוצאות היפות שהושגו. אבל לצערי גם התמיכה שלהם, כמובן בגבול היכולת הכספית שהם יכולים להעמיד לרשותנו, לא מספיקה. יש המון דברים שאנשים לא יודעים עליהם שמקשים עלינו. כמו עניין המרחק לדוגמה. קשה מאד להביא שחקן בכיר בגלל שצריך לשלם לו תוספת נסיעות ולרוב זה מפיל את העסקה".

יש לקבוצה ספונסרים?
"זאת נקודה כואבת מאד. מבשלת בירה מלכה בקיבוץ יחיעם והסושיה בתרשיחא הולכים איתנו יד ביד כבר עונה שלישית ובעונה שעברה הצטרף אלינו יניב ביאלקה מסוכנות הרכב ביי-א-קאר בצ'ק פוסט. יש עוד 1-2 עסקים קטנים במעלות שעוזרים בדברים קטנים כמו פיצה נויה שתרמו לנו פיצות. אבל בעלי עסקים גדולים ובעיקר בעלי מפעלים במעלות והסביבה לא ממהרים לתמוך בקבוצה ואפילו חלקם מביעים בנו זלזול ואני לא יודעת מאיזו סיבה. אולי אנחנו לא מספיק יפים, אני לא יודעת. אנחנו התחלנו דרך חדשה בהפועל מעלות שאנחנו מאמינים בה ושמביאה הישגים יפים בכל ההיבטים, לא רק על המגרש, ומי שיירצה לתמוך בדרך שלנו ולעזור לקבוצה בפריפרייה אנחנו נקבל אותו בזרועות פתוחות. הטלפון שלי גלוי לכולם".

נשמע שאת מאד כועסת עליהם.
"כן. כי כשאני רוצה להביא למעלות שחקן כדורסל בסדר גודל ארצי שיכול לשנות את פני הענף בעיר ולעזור לא רק לקבוצה הבוגרת, גם לנסות לתת תקווה למאות ילדים שאוהבים כדורסל וחסר לי כסף ואני פונה לבעל מפעל שמזלזל בי ואפילו לא חוזר אליי בשיחת טלפון, זה מכעיס אותי".

בכל זאת נסיים במשהו חיובי, מה את מאחלת לקבוצה העונה?
"שנמשיך לייצג בכבוד את מעלות בענף הכדורסל ושנמשיך לשמור על השם הטוב שייצרנו לעצמנו. אני סומכת בעיניים עצומות על הצוות המקצועי והשחקנים ונדאג לתת להם את כל התמיכה והתנאים שצריך כדי שיתרכזו אך ורק בכדורסל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות