fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות מליגה א' ממשיכה להתחמש

ממשיך לעונה שלישית, מתא​ (צילום: הפועל מעלות כדורסל)
ממשיך לעונה שלישית, מתא​ (צילום: הפועל מעלות כדורסל)
ממשיך לעונה שלישית, מתא​ (צילום: הפועל מעלות כדורסל)
ממשיך לעונה שלישית, מתא (צילום: הפועל מעלות כדורסל)

הפועל מעלות מליגה א' ממשיכה להתחמש וכרגע נראית כמועמדת המובילה לעלייה לליגה הארצית כאשר אף אחת מקבוצות הליגה עדיין לא ביצעה רכש משמעותי.

הקבוצה של המאמן זיו תבור הודיעה השבוע על כך שהסנטר עאדל מתא סיכם לעונה שלישית ברציפות ובנוסף ישמש קפטן. מתא, שהיה מחוזר אחרי מספר רב של קבוצות גם מליגות בכירות יותר, החליט בסופו של דבר להישאר במעלות ואמר: "אני שמח שאני ממשיך בקבוצה. מעלות זה הבית. אני מזמין את כולם להגיע ולעודד אותנו השנה".

יו"ר הקבוצה איריס וקנין: "השמות מתחילים להיחשף ואיתם גם הציפיות. אין ספק שמדובר בשחקנים איכותיים לליגה א' ועדיין לא סיימנו, יש עוד כמה הפתעות בדרך. אחרי שנסיים לבנות את הסגל נצטרך לעבוד קשה על המגרש והכי חשוב להיות מחוברים ולהישאר צנועים".

עד כה בסגל של הפועל מעלות ניתן למצוא את זיו תבור שישמש גם כשחקן, אלי שיפטון, יעד גולץ, יפתח בליימן, מיכאל זילברמן, בועז גלאט ועאדל מתא.

השבוע התקיימה פגישה בלשכתו של ראש עיריית מעלות-תרשיחא שלמה בוחבוט, יחד עם מנכ"ל העירייה סילס ליבליה, יו"ר עמותת הספורט דני חזן ויו"ר הקבוצה וקנין. הפגישה הוגדרה כחיובית ומוצלחת כאשר ראש העירייה בוחבוט והמנכ"ל ליבליה הביעו את תמיכתם במינוף ענף הכדורסל בעיר.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות