fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היו ימים בהם אמרתי לעצמי: בשביל מה אני צריך את זה?

חיבים לגלות אומץ. שלמה בוחבוט (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חיבים לגלות אומץ. שלמה בוחבוט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מחר בצפון-1: שלמה בוחבוט בטור אישי אחרי שהפסיד במרוץ ליו"ר השלטון המקומי

אחרי חמש שנים בראשות מרכז השלטון המקומי, חוזר שלמה בוחבוט לנהל את עיריית מעלות-תרשיחא. את ראשות המרכז הוא הפסיד בשבוע שעבר לחיים ביבס ממודיעין. "למרות הידיעה כי לפוליטיקה יהיה משקל רב במרוץ הזה ושזה יהיה מירוץ לא קל, החלטתי להעמיד את מבחן העשייה וההישגים אל מול הפוליטיקה הקטנה והעסקנית".  יותר ממחצית חיי את משרת את הציבור. לפני 37 שנים נכנסתי למועצה המקומית מעלות~תרשיחא. הייתי בחור צעיר, שמנהל בגיל 32 עסקים פרטיים בהיקף של יותר מ-400 אלף דולר. ניהלתי חנות חשמל מצליחה והיו בבעלותי עוד עסקים קטנים ומצליחים. אילולא נכנסתי לפוליטיקה ולעשייה הציבורית הייתי יכול להיות היום במקום שונה מאוד, אך איני מתחרט אפילו לרגע על כניסתי לחיים הציבוריים.

"מפלגת השלטון, הליכוד, החליטה כי היא צריכה אדם נוח יותר בתפקיד יו"ר מרכז השלטון המקומי. ברגע האמת הפוליטי, בחרו שרי הליכוד, חלקם באין ברירה, לחבור למועמד של הליכוד, חיים ביבס, שהוא מקורב של ראש הממשלה.

שלמה בוחבוט
בוחבוט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

"למרות המאבקים, היחסים שלי עם השרים נשארו טובים ואף התחזקו והתהדקו, משום שכולם ידעו שאני מנהל מאבקים שמייצגים בעיות אמיתיות ולא מתוך שיקולים אישיים ופוליטיים. כך מיריבו של שר האוצר, ד"ר שטייניץ, הפכתי בתוך שנה וחצי לחברו"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות