fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההזדמנות והביטחון בנופי אורנים

קבוצת משה חדיף מצויה בעיצומה של הבנייה בשכונת גבעת האורנים, ומציעה דירות גן ודופלקסים במה שנראה כהזדמנות נדל"נית אמיתית
הבנייה בשטח. בשבועות הקרובים תיפתח דירה לדוגמה (צילום: אייל כץ)
הבנייה בשטח. בשבועות הקרובים תיפתח דירה לדוגמה (צילום: אייל כץ)

קבוצת משה חדיף משווקת במרץ את פרויקט נופי אורנים בגבעת האורנים, והיא הראשונה שכבר החלה את הבנייה בשטח. שלושה בניינים מתוך השמונה המתוכננים כבר עומדים על תילם, והם לקראת סיום שלב השלד. בשבועות הקרובים תיפתח לציבור דירה לדוגמה.

קבוצת חדיף מתגאה במוניטין של כ-40 שנה ובעשרות פרויקטים ובתי מגורים בכל רחבי הארץ. מעבר לניסיון המוכח ולפרויקטים המוצלחים, מציגים בחברה יתרון משמעותי נוסף. מסביר יוסי חדיף, ממנהלי החברה: "אנחנו גם היזם וגם הקבלן המבצע. זה מתבטא קודם כל במחיר, מכיוון שחסכנו פערי תיווך באופן משמעותי, אבל גם ברמת המחויבות לדיירים ובאיכות הבנייה. מכיוון שאנחנו גם היזם וגם המבצעים בפועל, אנחנו מקפידים על חומרי בנייה איכותיים ועמידה בכל התקנים והמפרטים".

הבנייה בשטח. בשבועות הקרובים תיפתח דירה לדוגמה (צילום: אייל כץ)
הבנייה בשטח. בשבועות הקרובים תיפתח דירה לדוגמה
(צילום: אייל כץ)

עובדה זו גם מסייעת לחברה למכור את הבתים עם "מחיר סופי למשתכן". כלומר המחיר שמסוכם במעמד חתימת החוזה, הוא בדיוק הסכום שישולם עבור הדירה. זה אולי נשמע טריוויאלי, אבל בשוק הנדל"ן של היום קיימות גם שיטות בהן המחיר עלול להשתנות. בחברה מבהירים גם כי כספם של הרוכשים מובטח מהשקל הראשון, בזכות הערבות והליווי הבנקאי של בנק טפחות.

בנופי אורנים 108 דירות (עשרות מהן כבר נמכרו) בשמונה בניינים מדורגים שבכל אחד מהם 10-12 דירות. ההיצע כולל דירות גן במפלס התחתון בנות ארבעה וחמישה חדרים, דירות עם כניסה נפרדת, חניה פרטית וחצר קטנה במפלס הכניסה, וכן דירות דופלקסים וגג בפנטהאוזים שבקומה האחרונה. המגורים בדירות מבטיח איכות חיים גבוהה, המון פרטיות, ומכולן נשקף נוף גלילי משגע. האיכלוס צפוי בעוד כשנה וחצי.

הדירות נמכרות, בינתיים, במחירים אטרקטיביים, הנעים בין 890 אלף שקלים לדירת שלושה חדרים עם מרפסת, ועד 1.33 מיליון שקלים לפנטהאוז שני מפלסים (דופלקס). בנוסף יש מבצעי הנחה על מחירים אלו, ומדובר בהנחות שמגיעות עד עשרות אלפי שקלים. כך שגם מבחינה כספית, אומרים בחברה, מדובר בהזדמנות נדל"נית אמיתית. יחד עם זאת, מזכירים בחברה, ככל שהפרויקט מתקדם ומתחילים "לראות בעיניים" את הבתים והדירות, הביקוש עולה, המבחר מצטמצם והמחיר עלול לעלות. לכן, ממליצים מנהלי החברה, להקדים ולבדוק את הפרויקט.

לחברה משרד מכירות במרכז המסחרי (ליד "חנות בכפר") ואנשיה ישמחו לענות על שאלות, להציג את הדגמים השונים ואף לקחת אתכם לסיור באתר. לפרטים: 050-7893080, או 04-6922516.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות