fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגיע הזמן: תנופת בנייה במעלות ובשלומי

מעלות: החלו עבודות הפיתוח בשכונת גבעת האורנים, ובחודש הבא יוחל בשיווק 400 דירות. בסך הכל תמנה השכונה כ-700 דיור. שלומי: המינהל אישר את תוכנית "מתחם אדמית" להרחבת היישוב, הכוללת בניית 1175 יחידות דיור
תוכנית גבעת האורנים
תוכנית גבעת האורנים

אחרי יותר מעשור, החלה תנופת בנייה במעלות. החודש החלו עבודות הפיתוח בגבעת האורנים, ושיווק 400 דירות יחל בחודש הבא. בשלומי ייבנו שכונה חדשה בשם "מתחם אדמית" ופארק ארכיאולוגי תנ"כי אזורי. פיתוח שכונת גבעת האורנים, שתמנה 693 יחידות דיור, מבוצע על ידי חברת ערים. גבעת אורנים נמצאת בין כפר הורדים לשכונת יפה נוף. בשלב א' ייבנו בה 276 יחידות דיור, מהן 90 בתים דו משפחתיים צמודי קרקע. יצוין, כי מעלות נכללת בתוכנית משרד השיכון של 100 אלף שקלים לרוכשים דירה ראשונה בפריפריה.

תוכנית גבעת האורנים
תוכנית גבעת האורנים במעלות

מהעירייה נמסר, כי סלילתו של כביש 6 עד צומת כברי ושדרוג תשתית הרכבת מנהריה הגבירו את עניין הרוכשים, היזמים והקבלנים. בשכונה ייבנו מוסדות ציבור וחינוך שייתנו מענה לכל הצרכים תוך הקפדה על שטחים גדולים של ריאות ירוקות.

ראש העירייה שלמה בוחבוט: "לגור בגבעת האורנים, זה כמו לחיות בשמורת טבע. השקענו מחשבה רבה בתכנון השכונה, כדי שהיא תעניק לתושביה חוויית מגורים נפלאה במחירים ברי השגה. ראיתי חשיבות עליונה לתת מענה גם לבנות ובני המקום הרבים שמבקשים להמשיך ולבנות את חייהם בעיר והצלחנו לתת להם מענה הולם ורחב. אחרי גבעת אורנים יחל פיתוח השכונות: אילנות הצופה על אגם מונפורט, מעלה הבנים, מצפור סביונים ושכונת צוריאל".

ואילו בשלומי אושרה תוכנית מינהל מקרקעי ישראל, המכונה "מתחם אדמית" להרחבת היישוב. בקרוב ישווק המינהל קרקע לבניית 1175 יחידות דיור על שטח של 960 דונמים בין נחל חניתה והגבעות העולות לכיוון גבול לבנון. במקום יוקם גם פארק ארכיאולוגי תנ"כי חדש. הפרויקט יציע בתים דו משפחתיים, יחידות אירוח, דירות גן וגג ודיור בר השגה. תוכנית הפארק הארכיאולוגי תנ"כי, שהקמתו מקודמת במסגרת התוכנית כאטרקציה כלל עירונית ואזורית, תפותח על ידי משרד התיירות ותכלול אזורי פעילות בין ממצאים ארכאולוגיים.

מנהל מינהל מקרקעי ישראל בנצי ליברמן: "במינהל רואים בחיזוקה של שלומי, הנמצאת בצפון הירוק של מדינת ישראל, יעד חשוב בתוכנית הכוללת לחיזוק הפריפריה. התוכנית שקידם המינהל כוללת מאפיינים שנועדו למשוך אוכלוסיות מגוונות לישוב".

 הכתבה תפורסם ביום שישי בעיתון צפון-1 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות