fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בר כהן חזר הביתה לסקציה מעלות

הקבוצה החזירה לשורותיה את הקשר-חלוץ בר כהן, שעבר בתחילת העונה לצעירי כפר כנא מליגה א'. המצב הקשה בטבלה והחיסרון הבולט במנהיג במגרש, גרמו לראשי המועדון להפעיל לחץ כבד על כהן, שלאחר התלבטות שוכנע לשוב לקבוצתו.

כהן גילה לחבריו, כי למרות ההתקדמות המקצועית לקבוצה מליגה א' ולהערכה הרבה שהוא זכה לה בכפר כנא, מצבה של מעלות כואב לו והוא שמח לחזור לקבוצה ולסייע לה במאמציה להישאר בליגה.

barcoen-2
חזר הביתה. בר כהן מסקציה מעלות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

חבר הנהלת הקבוצה ראובן כהן: "חזרתו של בר כהן, תייצב את הקבוצה ותעזור לנו מבחינה מקצועית. בר הוא דמות מוערכת מאוד על השחקנים ויש לו השפעה חיובית על הקבוצה. הוא ממריץ, הוא מדרבן, הוא דוחף, הוא מעודד. אנחנו בטוחים שיחד אתו, התוצאות שלנו יראו אחרת. עד היום, היינו שווי כוחות לקבוצות היריבות והפסדנו על חודו של שער אחד, גם בגלל חוסר מזל. הניצחון הראשון הוא עניין של זמן. אני בטוח שלא נרד".

מלבד חזרתו של בר כהן, צירפה מעלות גם את עבד דנדן מצעירי שפרעם.

הבשורה הטובה מבחינת מעלות היא אישורו מחדש של המגרש המקומי לקיום משחקי בית. כזכור, המגרש הושבת לאחר שנמצאו בו ליקויים. בשבועות האחרונים עמלו עובדי העירייה בתיקון הליקויים, והשבוע, בתום סדרת בדיקות נוספת, נמצא כי הכל טופל והוסדר והמגרש אושר לשימוש.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות