fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוחבוט יזם כנס תמיכה בנוחי דנקנר

מרכז השלטון המקומי קיים אתמול כנס תמיכה בנוחי דנקנר וקבוצת IDB. בוחבוט: "נוחי תרם סכומי כסף ראויים להערכה לשורה ארוכה של ארגונים חברתיים, עמותות, מוסדות ויחידים"
שלמה בוחבוט
בוחבוט (צילום: רועי שפרניק)
שלמה בוחבוט
בוחבוט (צילום: רועי שפרניק)

ראשי רשויות וארגונים חברתיים בפריפריה השתתפו אתמול, בכנס תמיכה בנוחי דנקנר וקבוצת IDB. הכנס נערך באמצעות מרכז השלטון המקומי, אשר ביקש להוקיר את פועלו של דנקנר לאורך השנים במעל ל-200 רשויות מקומיות, ובתמיכה כוללת של למעלה מ-400 מיליון שקלים.

יו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט, הדגיש בפתח דבריו את חשיבות הכינוס: "הסערה הציבורית של השבועות האחרונים בעניינו של נוחי בפרט, ו- IDB בכלל, כמו גם עתידה הלא ידוע של הקבוצה, הביאה אותנו, ראשי רשויות וראשי ארגונים חברתיים, לקיים את האירוע הזה, ולו רק בשל הרצון לאפשר לציבור הישראלי להוקיר ולהכיר את עשרות הפרויקטים שמומנו על ידי הקבוצה לאורך השנים ולרווחת אזרחי המדינה".

"החל משנת 2006 תרמה וייעדה קבוצת IDB סכום כולל של מעל ל-418 מיליון שקלים לפרויקטים למען הקהילה בתחומי החינוך, הבריאות, התרבות, הספורט והרווחה. בנוסף לכך, סייע נוחי דנקנר בחמש השנים האחרונות ותרם סכומי כסף ראויים להערכה לשורה ארוכה של ארגונים חברתיים, עמותות, מוסדות ויחידים".

בוחבוט סיים את דבריו ואמר: "אינני מגיע מתחום הכלכלה ושוק ההון, אלא מעולם השירות הציבורי, ודווקא מהמקום הזה, אני רואה חובה גדולה לפנות אל הציבור הרחב ולבקש ממנו להמשיך ולתת את אמונו בקבוצת IDB, שלאורך השנים סיפקה עשרות אלפי מקומות עבודה ומובילה פעילות חברתית ענפה שאין שני לה"

בכנס נשאו דברים ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, ראש עיריית בית שאן ג'קי לוי, ראש עיריית אופקים צביקה גרינגולד, ראש עיריית שדרות דוד בוסקילה, ראש מועצת מבואות החרמון בני בן-מובחר, ראש דיר אל אסד נאסר נאסאלא, וראש מרכז נוער עולה בנצרת עלית ראובן אמסלם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות