fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בבחירות הקרובות יהיה ראש עיר חדש למעלות תרשיחא"

מוטי בן דוד צילום יח"צ
מוטי בן דוד | צילום: שרון צרפתי

 מוטי בן דוד מתמודד לראשות עיריית מעלות תרשיחא ברשימה עצמאית: "דרך חדשה".

גיל: 45

מצב משפחתי: נשוי ואב וארבעה ילדים.

השכלה:  תואר שני בשלטון מקומי והתמחות במנהל ציבורי בעל תעודת רבות בתחום מערכות מידה וחדשנות.

עיסוק:  לפני חמישה חודשים הגיש מכתב פיטורים לעיריית מעלות תרשיחא בה ניהלתי את מערכות המידע. כיום מתמודד לראשות העיר מעלות תרשיחא במשרה מלאה.

כמה זמן אתה מתגורר בעיר?

"נולדתי, גדלתי והתחנכתי בעיר ומשפחתי היא בין מייסדיה. אני אוהב מאוד את העיר והתושבים".

ניסיון קודם בעשייה ציבורית:
"ניסיון מוניציפלי של 19 שנים בעיריית מעלות תרשיחא, מתוכם 11 שנים כמנהל בכיר. הובלתי את הנושא מערכות המידע והחדשנות להיות מהמובילים בצפון. כיהנתי כחבר דירקטוריון החברה למתנסים, פעיל חברתי במערכת החינוך . נבחרתי לעובד מצטיין ומחולי שינוי אזורי בשנת 2015".

מוטי בן דוד צילום יח"צ
מוטי בן דוד צילום יח"צ

האם לדעתך יש להגביל כהונות ראש העיר לשתי קדנציות לכל היתר?

"כהונת ראש העיר חייבת להיות מוגבלת לשלוש קדנציות. אני מאמין בתוכנית ארוכת טווח ולכן ב-15 שנה ניתן ליישם הכל. מעבר לזה אדאג להעצים ולבנות את המנהיגים של המחר מקרב ילדנו על מנת שימשיכו את העשייה במגוון תחומי החיים".

מה אתה אוהב בעיר?

"אני אוהב  מאד את תושבי העיר, הם המשאב האנושי החשוב ביותר להצלחת העיר והם הבסיס לחברה חזקה ואיתנה, איתם אפשר לנצח כל דבר. מבחינתי תושבי העיר מעלות תרשיחא בראש סדר העדיפויות ולכן בכל תהליך אפעל בשותפות עם התושבים. במעלות-תרשיחא יש פוטנציאל גדול להצלחה. לא תמצאי בשום מקום אנשים חמים, אוהבים ומסבירי פנים כמו בעיר".

מה אתה לא אוהב בעיר?
"אני לא אוהב את דרך הניהול הנוכחי של העיר".  מעלות תרשיחא מנוהלת 42 שנים על ידי אותו אדם והגיע הזמן לצאת לדרך חדשה, נקייה, בעלת צורת ניהול מקצועית ושיתופית עם חזון אמיתי כשתושבי מעלות תרשיחא בראש סדר העדיפויות. 

אם תיבחר לראשות העיר תפעל בתחומים?
"אשקיע בתחומי הליבה בצורה משמעותית. חינוך: מבחינתי כל הילדים שלנו מצוינים, כל ילד יכול לממש את עצמו. תפקיד מערכת החינוך לחזק את ביטחונו של הילד בעצמו וביכולותיו. הלמידה צריכה להיות מותאמת לילד. תעסוקה: קידום ובניית מרכזים חדשים ומתקדמים בדגש על מרכזי היי-טק וטכנולוגיות מתקדמות תוך קבלת הטבות אזור עדיפות א' למעלות תרשיחא. אני רואה חשיבות רבה בשיתוף פעולה בין העירייה לעסקים בעיר הצלחתם היא הצלחתנו. צעירים: אנחנו צריכים להחזיר את הילדים שלנו הביתה, כמי שמבין ומכיר באופן אישי את הרצונות והצרכים של אוכלוסיית הצעירים, מקומות בילוי הם דבר הכרחי. אדאג להקמת מתחם בילויים לצעירים ומשפחות. אסייע לחיילים וסטודנטים שיזכו למלגות מוגדלות וסיוע במוציאת מקומות עבודה.

האם לדעתך רק באיחוד ניתן לנצח את ראש העירייה המכהן שלמה בוחבוט?

 לא. לדעתי בבחירות הקרובות יהיה ראש עיר חדש למעלות תרשיחא. דלתי פתוחה לכל מתמודד שמעוניין להחליף את השלטון הנוכחי לאחר 42 שנים.

מילה על המעומדים מולך מה דעתך עליהם? האם לדעתך מועמדים צריכים ניסיון פוליטי או מוניציפלי כדי להתמודד?
"מועמד פוליטי צריך לבוא נטול אינטרסים אישיים  עם אהבה לעיר ולתושבים ותשוקה אמתית לעשייה למען תושבי מעלות תרשיחא ואת זה אני מביא. אני מאמין מאוד בפוליטיקה אחרת ונקייה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות