fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באיחור של שנה תיפתח הבריכה במעלות

הבריכה תיפתח באפריל ותתופעל על ידי מנהל מקצועי של רשת לייף אנד פיטנס. העירייה: "אנו שמחים לבשר על פתיחתו ותפעולו של קאנטרי מעלות אשר יהווה מרכז של ספורט, בילוי ופנאי"
בריכה
צילום אילוסטרציה

בריכת השחייה במעלות-תרשיחא שנסגרה לפני שנה למטרת שיפוצים תיפתח באפריל, באיחור. חבר מועצת העיר ליאור לסרי פנה השבוע בשאילתה לראש העירייה שלמה בוחבוט ותהה מדוע הבריכה סגורה כל כך הרבה זמן. וכך כתב לסרי: "בריכת השחייה העירונית, המשרתת מאות תושבים, רבים מהם אזרחים ותיקים, נסגרה לפני כשנה. מאז נאלצים תושבי העיר לכתת את רגליהם לבריכות שחייה ברשויות סמוכות (כפר ורדים, לדוגמה) ואלה שאין באפשרותם נותרו ללא הפעילות הספורטיבית המרכזית שבה היו פעילים. לאור התקופה המתמשכת, בה הבריכה סגורה והפגיעה החמורה בצורכי התושבים, אני דורש ממך לפתוח לאלתר את הבריכה ולאפשר לציבור רחב לחזור לפעילות ספורט מקדמת בריאות".

בנובמבר 2011 פורסמה ב"צפון-1" הידיעה, כי בריכת השחייה במעלות תיסגר לשלושה חודשי שיפוצים ותיפתח במרס 2012.

מעיריית מעלות נמסר בתגובה: "אנו שמחים לבשר על פתיחתו ותפעולו של קאנטרי מעלות אשר יהווה מרכז של ספורט, בילוי ופנאי. בשנים האחרונות הבריכה תופעלה על ידי יזם שבשנה האחרונה נכנס לקשיים תקציביים עקב עליית מחירי המים והחשמל. בהידברות משותפת עם הרשות המקומית החליט היזם להחליף הנהלה ומינה מנהל מקצועי מטעם לייף אנד פיטנס, אשר יהיה אמון על ניהולו השוטף של הקאנטרי. המנהל המקצועי שנבחר, צחי חסון, הוא בעל ותק רב בניהול קאנטרי קלאבים בסדר גודל של אלפי מנויים. הרשות המקומית הולכת להשקיע בשיפוץ ובינוי המקום בסדר גודל של 300 אלף שקלים, אשר ייתנו לבריכה פנים חדשות לטובת תושבי העיר. הפתיחה החגיגית והמחודשת תתקיים בתחילת אפריל במעמד ראש העיר. עיריית מעלות~תרשיחא תמשיך לסייע על מנת לשמור על הקאנטרי קלאב ומזמינה את כלל התושבים ליצור קשר עם הקאנטרי לקבלת פרטים נוספים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות