fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעופפים למעלה: ניצחונות לקבוצת הבוגרים, הנוער והנערים של אליצור כרמיאל

הצטיין במשחק. סמי חוראני מאליצור כרמיאל
הצטיין במשחק. סמי חוראני מאליצור כרמיאל

מחזור מוצלח לאליצור כרמיאל. הקבוצה הבוגרת ניצחה, קבוצת הנוער בדרך להבטחת המקום בבית העליון, וקבוצת הנערים החלה את דרכה בבית העליון בקרב על העלייה לליגת העל

בוגרים (לאומית)

אחרי 2 הפסדים רצופים שהרחיקו אותה מהצמרת הגבוהה, חזרה אליצור כרמיאל למסלול הניצחונות, אחרי שגברה במחזור האחרון בחוץ על אליצור הוד השרון, 1:3.

כרמיאל פתחו מצוין את המפגש הזה והובילה כבר 0:2, אחרי 2 ניצחונות בשתי המערכות הראשונות: 20:25 ו-11:25. במערכה השלישית הורידה כרמיאל מעט את הרגל מהדוושה והמארחים ניצלו זאת כדי לנצח, 20:25 ולצמק ל-2:1. במערכה הרביעית החזירה לעצמה אליצור כרמיאל את המומנטום ונטלה את ההובלה עד להכרעה, 17:25.

המאמן אלכס קפלן: "ידענו שלא מצפה לנו משחק קל, אבל ניצחנו בזכות יכולת טובה. אחרי שניצחנו בשתי המערכות הראשונות, אמרתי לשחקנים שימשיכו לשמור על אותו קצב והזהרתי אותם ממה שעלול לקרות אם הם יכנסו לשאננות. לצערי, במערכה השלישית זה בדיוק מה שקרה. נקלענו לרפיון מסוים והוד השרון ניצלה את זה. טוב שהתעוררנו בזמן וגמרנו את הסיפור, אבל זו תופעה שלא צריכה לקרות. בשביל להכריע משחקים, אסור להירדם אפילו לא לרגע אחד".

מי שהצטיינו במשחק הם סאמי חוראני ואוהד טל, ששמרו על יציבות לאורך המשחק כולו ותרמו את חלקם הן בצד ההגנתי והן בהיבט ההתקפי. מקסים גונצ'רוב, שנעדר עקב פציעה, נמצא במגמת החלמה וצפוי לחזור למשחק הבא.

הניצחון הקפיץ את אליצור כרמיאל למקום השישי בטבלה עם 7 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות ו-3 הפסדים.

במחזור הקרוב תארח אליצור כרמיאל את נבחרת האקדמיה (מקום רביעי, 8 נקודות). המשחק יערך ביום חמישי (14.3) בשעה 19:30, באולם הספורט בבית הספר פסגות.

נוער (לאומית)

אליצור כרמיאל מתקרבת בצעדי ענק לעבר הבטחת מקומה בפלייאוף העליון אחרי שהוסיפה עוד ניצחון למאזנה, הפעם במשחק חוץ קליל על האחרונה בטבלה, הפועל סכנין, 0:3 (13:25, 12:25, 16:25).

בעקבות הניצחון פתחה אליצור כרמיאל פער של 13 נקודות מהמקום השלישי (שתי הראשונות עולות לפלייאוף העליון), כשלסיום העונה הסדירה נותרו 4 משחקים בלבד. צריך לציין כי לשלישית בטבלה, הפועל כאוכב, משחק אחד חסר.

ביום רביעי האחרון אירחה אליצור כרמיאל את הפועל שפרעם, למשחק שניצחון בו יבטיח לה באופן סופי את הכרטיס לבית העליון.

על הנייר, כרמיאל עדיפה על היריבה משפרעם (מקום רביעי, 21 נקודות), כך שכל תוצאה מלבד ניצחון כרמיאלי, ייחשב להפתעה גדולה.

במחזור הקרוב תצא אליצור כרמיאל למשחק חוץ נגד הפועל כאוכב (יום שני, 11.3).

נערים: הפלייאוף העליון יצא לדרך

קבוצת הנערים של אליצור כרמיאל בהדרכת המאמן אוהד טל, פתחה את משחקיה במסגרת הבית העליון, במפגש חוץ שהסתיים בניצחון והפסד.

במשחק הפתיחה הפסידה אליצור כרמיאל למארחת, אליצור אשקלון, 2:0 (25:19, 25:19), אך ניצחה במשחק השני כשגברה על מכבי רעננה, 0:2 (20:25, 21:25).

אליצור כרמיאל מדורגת כרגע במקום השני בטבלה עם 3 נקודות.

נזכיר רק, שהבית העליון מונה 8 קבוצות, שמתמודדות ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב אחד. שתי הקבוצות שתסיימנה במקומות הראשון והשני, יזכו בכרטיס העלייה לליגת העל.

סיבוב המשחקים הבא יערך ב-22.3 (יום שישי) בכרמיאל. אליצור כרמיאל תארח בו את מכבי נווה שאנן חיפה ואת הפועל רחובות. המשחקים יחלו בשעה 14:00 באולם בית הספר פסגות. הכניסה חופשית ותושבי העיר מוזמנים להגיע ולתמוך בנציגה הצעירה של כרמיאל.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות