fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי תהיה האימא הכי יפה בצפון?

התחרות "יופי של אימא" שתתקיים מחר בקניון נהריה, קיבצה 14 נשים לא רק יפות, אלא גם משפיעות, כל אחת בתחומה וכולן מקדישות מזמנן החופשי למען הקהילה
המתמודדות בתחרות "יופי של אימא" צילום: דוברות קניון נהריה

במסגרת שיתוף הפעולה של מכללת נאוה קולאז' וקניון נהריה, תתקיים גם השנה  התחרות "יופי של אמא".

התחרות מזמינה אימהות לקחת חלק בתחרות יופי שטומנת בחובה ערך מוסף:  בנוסף לנושא הטיפוח היא מקדמת גם תרומה לקהילה ועזרה לזולת. כל המתמודדות הן נשים אסרטיביות ומרשימות בטווחי גילים שבין 35 – 50.

בתום שלבי המיונים שנערכו בשבועות האחרונים, העפילו לגמר הגדול  14 מתמודדות יפות ומצליחות מנהריה והסביבה.

התחרות מבוססת על החזון של נאוה קול, בעלת מכללת נאוה קולאז', לעודד נשים לשלב קריירה, לצד התנדבות בקהילה ומודעות לטיפוח אישי.

אירוע הגמר שבמסגרתו יוכתרו שלוש הזוכות יתקיים מחר, יום שני, 17 ביוני בשעה 18:00, בשילוב תצוגת אופנה בהשתתפות המותגים המובילים בקניון ובהם: "גולברי", "אפרודיטה", "עונות-ג'אמפ", "דיסקרט".

רונית יעקבי (46) היא אחת הפיינליסטיות בתחרות, היא אם לבן ובת ומשמשת כאחות במחלקה האורטופדית במרכז הרפואי לגליל בנהריה: "מעבר לזה שאני עובדת באורטופדית, אני גם פעילה מאוד במסגרת הגברת מודעות לאורח חיים בריא ומאוזן ומניעת מחלות כרוניות אני מתנדבת בעמותת "אייל" שמסייעת לחולי סוכרת ומקיימת הרצאות וסדנאות בתחום. בנוסף, אני תורמת מזמני במסגרת דוכן שהוקם בכניסה למרכז הרפואי ובו אנחנו מציעים לכולם בדיקה לאבחון סוכרת ויתר לחץ דם, וכן, קורה שאנחנו מאתרים בעיות בקרב אנשים שכלל לא ידעו שמשהו לא תקין אצלם. במקביל לכל אלה, אני גם מרצה בבתי ספר במסגרת ירידי בריאות, גם במקרה הזה במטרה לעודד ילדים ובני נוער לסגל לעצמם אורח חיים בריא".

את הפרסום בדבר התחרות ראתה לגמרי במקרה והחליטה להירשם: "מצאה חן בעיניי העובדה שמדובר בתחרות יופי עם ערך מוסף, לא רק הערצה וסגידה ליופי, אלא גם מסר של טיפוח ואורח חיים בריא לצד תרומה לקהילה. ומעורבות חברתית כל החבילה הזו עוררה בי רצון להשתלב".

פיינליסטית נוספת בתחרות היא קלרה סובלסקי (48) מראש הנקרה, היא אימא לשלוש בנות וסבתא לשלושה נכדים ומשמשת כמנהלת חשבונות ולוגיסטיקה בחברה בכרמיאל. בשלוש השנים האחרונות היא מקדישה מזמנה הפנוי להתנדבות בעמותת "אתגרים": "על התחרות שמעתי מאימהות אחרות והבנתי שהיא משולבת בפעילות חברתית – זה מצא חן בעיניי ונרשמתי. בעיניי זו לא עוד תחרות יופי סתמית, אלא התנסות חווייתית, במהלכה כבר נוצרה דינמיקה נפלאה עם יתר הבנות. בעיניי לא באמת חשוב מי יוכתרו לזוכות בשלושת המקומות הראשונים".

יצוין, כי הכניסה לצפייה בתחרות אינה כרוכה בתשלום.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות