fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטה אשר: חיבלו בשער הכניסה למועצה

המועצה הגישה תלונה נגד שני גברים, שחיבלו בשער הביטחון בשני מקרים שונים
מחבלים בשער הכניסה לבניין המועצה לעיני המצלמות (צילום: דוברות מטה אשר)

המועצה האזורית מטה אשר הגישה לאחרונה תלונות במשטרה נגד שני גברים, מקרית אתא ומירושלים, אשר בשני מקרים שונים בתקופה האחרונה פגעו במזיד בשער הביטחון הצמוד לבניין המועצה.

השער הפרוץ (צילום: דוברות מטה אשר)

המקרה הראשון התרחש לראשונה לפני כחודשיים, ואמש, שוב נתפסו במצלמות האבטחה של המועצה האזורית שני גברים כאשר הם פוגעים במכוון בשער בכדי לעבור בכביש הסגור לתנועת רכבים. מדובר בפגיעה ברכוש בטחון, ובנוסף לתלונות שהוגשו במשטרה, מתכוונת המועצה לתבוע את הפוגעים על העלויות.

ראש המועצה משה דוידוביץ,: "לא יתכן כי אנשים יצפצפו בצורה שכזו על כללי ההתנהגות בחברה מסודרת ויפגעו בצורה מכוונת בשער בטחון, שמלבד פגיעה ברכוש, מהווה חלק ממערך שמירת הבטחון של המועצה. פגיעות חוזרות ונשנות בשער מחייבות אותנו להגיב בחומרה. בתמונות ניתן לזהות בבירור את הפוגעים. אני קורא למשטרת ישראל למצות עם הפורעים את הדין."

ממשטרת ישראל נמסר כי עם קבלת התלונה לפני כחודשיים, פתחה המשטרה מיד בחקירה, במסגרתה ניהלה איסוף מידע מקצועי לשם זיהוי החשוד בביצוע העבירה, עצרה אותו והגישה נגדו כתב אישום. באשר לאירוע אמש, ככל שתתקבל תלונה בתחנת המשטרה בצורה מסודרת, הנושא יטופל חקירתית בהתאם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות