fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: סיפור מלא קציצות

על מדרכה ליד בניין מגורים ברחוב נוף הרים בשלומי, החליט מישהו לפתוח, ככה פתאום, דוכן פלאפל. לשכנים, זה קצת מפריע, בלשון המעטה
פלאפל
"אם שכנה שלי עושה מופלטות, אז מחר היא תוכל לפתוח דוכן ולמכור אותן?" (צילום אילוסטרציה)

לפני כחודש החליט דייר ברחוב נוף הרים בשלומי לפתוח דוכן פלאפל. עד כאן הכל בסדר גמור, הרי ישנה מטרה לקדם עסקים קטנים. אלא שהדוכן נפתח על מדרכה של אחד מבנייני המגורים, וכאן מתחילה הבעיה.

דיירת שמתגוררת ברחוב סיפרה ל"צפון-1", כי החל משעות הערב המוקדמות מתחילים לארגן את המקום. מניחים שולחנות וכיסאות ברחבת הבניין, חוטי חשמל מורדים מדירתו הפרטית של מפעיל הדוכן ומונחות מכונות הברד והפלאפל.

פלאפל
"אם שכנה שלי עושה מופלטות, אז מחר היא תוכל לפתוח דוכן ולמכור אותן?" (צילום אילוסטרציה)

הדיירת מוסיפה, כי רבים נוהרים למקום ויושבים סביב שולחנות שמוצבים ברחבת הבניין. לדבריה, בין המגיעים גם עובדי מועצה. "מגיעים אנשים כבר מהשעה שבע_שמונה בערב, והחגיגות במקום נמשכות עד אחרון הלקוחות, וזה יכול להיות גם בחצות. הרעש מאוד מפריע לדיירי הסביבה, אבל הם לא מתלוננים כי הם רואים שעובדי מועצה יושבים שם. זה לא בסדר. משהו כאן לא תקין".

בעמוד הפייסבוק  "שלומי שלנו", המאפשר, כעניין שבשגרה פרסומי עסקים מקומיים, מופיע גם פרסום של דוכן הפלאפל האמור. בפרסום מוגדר הפלאפל כ"חוויה קולינרית טעימה".

הדיירת: "אני גרה באזור. קניתי לא מזמן בית פה, והערך שלו יורד כשרואים מה קורה פה בערב. ומה עכשיו? כל אחד שירצה יוכל לפתוח לו עסק ברחבת הבית? אם שכנה שלי עושה מופלטות, אז מחר היא תוכל לפתוח דוכן ולמכור אותן? ומה איתנו? השכנים? אנחנו צריכים לסבול את הרעש וההמולה עד השעות המאוחרות?".

ניסינו לקבל תגובה מבעלת הדוכן, המצוינת בפייסבוק כמפעילה שלו. התקשרות עם המספר הרשום בפרסום הביאה אותנו לאשה שטענה בתוקף: "זו לא אני. יש מישהי עם אותו שם כמו שלי, מישהו מסתלבט על חשבוני בפייסבוק?…".

ממועצת שלומי לא התקבלה תגובה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות