fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: בזכות התמונה בפייסבוק האשפה פונתה

"רתחתי מזעם. הרי מדובר בפנים של שלומי. זה בכניסה ליישוב. ככה הם רוצים שניראה? גם אם מישהו היה צריך לפנות ולא עשה את זה אז מה הם רוצים להשאיר את זה ככה?"
הכניסה שלומי השבוע
תמונה אחת שווה אלף מילים. הכניסה שלומי השבוע עם ערימות האשפה (צילום: השם שמור במערכת)

הפניות למועצה המקומית שלומי השבוע, לא עזרו לתושב המקום שבסך הכל רצה להתריע שיפנו את  ערימת האשפה בכניסה ליישוב. כשסבלנותו פקעה הוא שיתף את עמוד הפייסבוק של המועצה בתמונה, וראו זה פלא האשפה פונתה.

במרכז המסחרי בשלומי מונחת מזה זמן רב מעין מכולה למחזור קרטונים, בתחילת השבוע  המכולה הוזזה ממקומה. הקרטונים המיועדים למיחזור שהיו במכולה נשארו על האדמה, ואיתם גם האשפה שאנשים החליטו להשליך פנימה. בעל עסק מהמרכז המסחרי פנה למועצה המקומית שלומי וביקש שיגיעו כדי לפנות את שנותר על האדמה. מהמועצה חזרו לבעל העסק והשיבו כי  אין בכוונתם להגיע.

"רתחתי מזעם. הרי מדובר בפנים של שלומי. זה בכניסה ליישוב. ככה הם רוצים שניראה? גם אם מישהו היה צריך לפנות ולא עשה את זה אז מה הם רוצים להשאיר את זה ככה?"
בעל העסק כנראה ידע מה יזיז את העניינים ופרסם בעמוד הפייסבוק של המועצה 'שלומי שלנו' את התמונה של המקום כפי שנראה עם הקרטונים והאשפה המונחים על האדמה. התמונות זכו לתגובות רבות מצד תושבים שזעמו על התמונות שהעידו כיצד נראית הכניסה לשלומי ואף גלשו להתנהלות המועצה. היו את אלה שתמכו ואלה שהתנגדו להתנהלותה. אבל בסופו של יום נפתרה הבעיה.

הכניסה שלומי השבוע
תמונה אחת שווה אלף מילים. הכניסה שלומי השבוע עם ערימות האשפה (צילום: השם שמור במערכת)

יום לאחר פרסום התמונה הגיע בעל העסק למקום עבודתו וגילה כי השטח נוקה. הקרטונים והאשפה הורמו כלא היו. נראה שכך פותרים בעיות. בעל העסק: "עד עכשיו לא התערבתי בעניינים שכאלה מכיוון שיש לי עסק וזה מה שמעניין אותי, אבל לא יכולים להתעלם מנושאים כל כך חשובים. זה חורה. אני משלם מיסים וארנונה ובסך הכל מצפה לקבל בתמורה לזה עבודה טובה בתחומים כמו ניקיון".

טרם התקבלה  תגובת המועצה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות