fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רץ למרחקים ארוכים

פליקס קוריטני מטל-אל הוא המנכ"ל של חברת קונקור מערכות בע"מ, השוכנת, באופן לא סטנדרטי, בין עצים וטבע בקיבוץ סער. מיקום החברה היא חלק מחזונו ללפתח את האזור כולו
לפתח את הגליל. פליקס קוריטני (צילום: חן טל)
לפתח את הגליל. פליקס קוריטני (צילום: חן טל)

בקיבוץ סער נמצא פארק היי- טק קטן. הפארק הזה מכיל שלוש חברות, כשאחת מהן היא חברת קונקור מערכות בע"מ, בית תוכנה בו נותנים פתרונות לתעשיית ההי-טק בעיקר בניהול ופיתוח פרויקטי תוכנה מורכבים.

מנכ"ל החברה הוא פליקס קוריטני ויש לו תוכניות גדולות עבור ההיי- טק והגליל המערבי. קונקור מערכות בע"מ היא עסק משפחתי. המייסדים הם איליה ומרינה קוריטני. החברה הוקמה בשנת 1998 בשלומי ועברה לקיבוץ סער לפני כ-13 שנה. פליקס קוריטני עובד בחברה בחמש השנים האחרונות.

– למה החברה הוקמה דווקא בגליל המערבי?

"החברה והאנשים שמאחוריה מאמינים מאוד בפיתוח הגליל. הם לא רק מאמינים בכך, הם גם רוצים לראות את זה קורה. רוצים לתרום לאזור ולספק תעסוקה שתוכל להביא לכאן אנשים טובים ולתרום לפיתוח. חשוב לי שיידעו גם שיש היי-טק באזור".

קוריטני, בן 34, נשוי ואב לשני ילדים ועוד אחד בדרך הוא תושב טל-אל. הוא בונה בית בקיבוץ איילון והתקבל שם לחברות מן המניין. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ומלבד עיסוקו בהיי- טק הוא גם אוהב מאוד ספורט ומתעסק בעיקר בריצה תחרותית למרחקים ארוכים. גם בעבודתו ובחזון שלו הוא חושב רחוק.

קוריטני: "כשהחברה הוקמה היא הייתה חברת פרויקטים וכשהגעתי הרחבנו מוצרים – אנו עוסקים גם בפיתוח וניהול פרויקטים, גם בגיוס והשמת מומחים ובנוסף יש לנו מוצר שנקרא מרכז פיתוח – שזה שיתוף פעולה עם לקוחות וחברות אחרות. אנחנו מקימים לחברה צוות שיושב אצלנו והעבודה מגיעה בצורה שוטפת מהלקוח.

"אבל לא רק פיתוח החברה חשוב לי אלא פיתוח האזור. אם נצליח להביא לכאן עבודה ולהגדיל את האזור בעוד 100 או 150 מהנדסים שנציע להם תחושת ביטחון תעסוקתית, אז נוכל גם לגרום להם לעבור לגור כאן וזה ייתן דחיפה וצמיחה אדירה לאזור. הייתי מאוד רוצה שהאזור הזה יפרח ויתפתח, שהילדים שלי יישארו לגור כאן ושבכלל יהיו כאן יותר צעירים.

הסיפור המלא יפורסם מחר ב:"צפון 1".

לפתח את הגליל. פליקס קוריטני (צילום: חן טל)
לפתח את הגליל. פליקס קוריטני (צילום: אייזן יחסי ציבור)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות