fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: קבלן נקנס בחריש

פקח של איגוד ערים שהחל לסייר באתרי הבנייה בחריש כדי לבדוק את תקינותה רשם דו"ח קנס לקבלן שגרם ליצירת ענני אבק מזהמים
דונה בחריש (הדמיה: ויופוינט)
פרויקט דונה בחריש (הדמיה: ויופוינט)

איגוד ערים לאיכות הסביבה שרון כרמל מבצע עבודות פיקוח שוטפות בעיר החדשה חריש שהצטרפה לפעילות האיגוד. עבודות הפיקוח מבוצעות בשיתוף פעולה עם הממונה על מחוז חיפה במשרד הפנים, יוסף משלב, מחוז חיפה של המשרד להגנת הסביבה ופקחי משרד השיכון והמועצה המקומית חריש.

לאחרונה החל פקח האיגוד, משה לבטון, לסייר באתרי הבנייה בחריש כדי לעמוד מקרוב על כך שהבנייה הנרחבת בעיר מתבצעת על פי תקנות איכות הסביבה. עיקר התלונות בתחום איכות הסביבה בחריש הן על אבק כבד הנוצר בעת עבודת הבנייה, כאשר זו לא מבוצעת בסיוע מים המרטיבים את חומרי הגלם ודרכי החצץ שבהן חולפות משאיות, ועל פינוי פסולת לאתרים לא מורשים.

דונה בחריש (הדמיה: ויופוינט)
בניית פרויקט דונה בחריש (הדמיה: ויופוינט)

השבוע רשם הפקח לראשונה קנסות על סך 750 שקלים לקבלן שהפעיל מגרסה ללא מים ויצר ענני אבק שזיהמו באופן ניכר את האוויר ופגעו באיכות חייהם של תושבי השכונות הוותיקות. מהאיגוד נמסר כי לפני רישום הדו"ח הוזהר הקבלן מספר פעמים.

יו"ר האיגוד, יעקב אדרי, ציין: "בימים אלה נבנית באזורינו עיר חדשה וגדולה. תפקידנו הוא להבטיח שבעת הקמת העיר לא נגרמים מפגעים סביבתיים, הן לטווח הקצר, בדמות רעש ואבק, והן לטווח הארוך, בדמות פגיעה בלתי נשנית במשאבי טבע וסביבה. הקמת עיר חדשה היא דבר מבורך, אך יש להקפיד שלא לפגוע באיכות הסביבה ובאיכות חייהם של התושבים בחריש ובאזור כולו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות