fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת העל: ולפעמים, החגיגה נגמרת

הריצה המרשימה של מטה אשר/עכו נעצרה מול הדאבליסטית, מכבי ת"א, שהנחילה לצפוניים את הפסדם הראשון העונה. המאמן נועם כץ: "אנחנו בחברה טובה. גם ברצלונה הפסידה השבוע בפעם הראשונה העונה". המשחק הבא במוצאי שבת הקרובה, כשהקבוצה תתארח אצל אליצור כרמיאל למפגש במסגרת רבע גמר גביע המדינה
שחקני מטה אשר/עכו
שחקני מטה אשר/עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לאורך 11 משחקים ו-33 מערכות, אף קבוצה לא הצליחה לעצור את הדהירה המרשימה של הפועל מטה אשר/עכו, עד שהגיעה הדאבליסטית, מכבי תל אביב. כבר מהסבב הראשון הצהובים נראו הרבה יותר מחוברים ונחושים, ונלחמו על כבודם כדי להוכיח שאולי, אולי היה מוקדם מדי להספידם ולקבוע כי העונה הזאת גמורה וכתר האליפות ינדוד בסיום העונה צפונה. המערכה הראשונה היתה שקולה וצמודה, כשמטה אשר/עכו לא מאפשרת למכבי ת"א לברוח. הסיום היה שייך לצהובים מת"א, שבכמה מהלכים טובים הכריעו, 21:25, וקבעו מערכה חובה ראשונה למטה אשר/עכו העונה.

המאבק הצמוד נמשך גם במערכה השנייה כשהאורחים מנעמן פתחו פער משמעותי 15:18, אבל, בשונה מהמערכה הראשונה, הסרבים של פרד טישיירה, אקס מטה אשר, עבדו מדויק יותר ומכבי הגיעה לנקודת הכרעה למערכה, 22:24. גיא בן גל תכנן אחרת והפגיז בדרך לניצחון, 24:26, ושוויון 1:1 במערכות. ההתלהבות של שחקני מטה אשר/עכו, נמשכה במערכה השלישית והדרך לניצחון אדום הייתה קצרצרה 16:25, ו-1:2 במערכות.

כבר לא בלתי מנוצחים. שחקני מטה אשר/עכו מודים לקהל על התמיכה, למרות ההפסד (צילום: אדריאן הרבשטיין)

למרות הפיגור, הקהל המקומי דחף את קבוצתו קדימה והמומנטום שוב עבר צד כשהצהובים מנצחים, 22:25 ומעבירים את ההכרעה לשובר שוויון. המערכה החמישית הייתה מטורפת. הצהובים פתחו ביתרון 5:8. האדומים קבעו שוויון 8:8. הצהובים עלו ל-8:10, ומטה אשר/עכו הפכה ל 10:12. נדנדת היתרון המשיכה ומכבי עלתה ל-12:14 ובסיום חתמה, 13:15 והפסד ראשון העונה למטה אשר/עכו. למטה אשר/עכו: גיא בן גל – 24 נק', אלכס אוסוקין וסלבה בצ'קלה – 12 נק' כ"א, מרסלו סאקי – 9 נק', סבסטיאן פכרז – 8 נק', אריאל כצנלסון – 6 נק', ג'ניה דודזקין – 1 נק'.

בעקבות ההפסד, צומצם הפער בין מטה אשר/עכו למכבי ת"א ל-8 נקודות. המאמן נעם כץ: "אנחנו בחברה טובה, כי גם ברצלונה הפסידה השבוע בפעם הראשונה העונה. שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד שהולכת ומשתפרת. כמו שהערכתי, יהיו מאבקים צמודים עד לסיום העונה. למרות ההפסד, ראיתי כמה נקודות טובות אצלנו, כמו אופי שלא נשבר, אבל ראיתי גם דברים שעליהם נצטרך לעבוד ולשפר".
המשחק הבא של מטה אשר/עכו יהיה במוצאי שבת הקרובה, כשהקבוצה תתארח אצל אליצור כרמיאל למפגש במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות