fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התגעגעתם? שוב בחירות במועצה אזורית מטה אשר

ב-24 בדצמבר יתקיימו במטה אשר הבחירות לראשות המועצה בעקבות פטירתו של יהודה שביט ז"ל. יורם ישראלי מקיבוץ געתון כבר תלה שלטים
כן, אני מועמד. ישראלי (צילום: יח"צ)
כן, אני מועמד. ישראלי (צילום: יח"צ)

לקראת סוף דצמבר יתקיימו במועצה האזורית מטה אשר בחירות לראשות המועצה בעקבות מותו הטראגי והפתאומי של יהודה שביט ז"ל. בתחילת השבוע מלאו 30 יום למותו. החוק מחייב לקיים בחירות בתוך 60 יום מיום פטירתו של ראש המועצה המכהן.

במטה אשר עדיין לא הוכרזו מועמדים רשמיים, אך סממנים של בחירות כבר נראים בשטח. לאחרונה ניתן להבחין ביישובי המועצה ובנהריה בשלטים הקוראים לתמוך ביורם ישראלי, חבר קיבוץ געתון.

ישראלי, בן 60, מקיבוץ געתון, היה סמ"פ בחטיבה 188 של השריון. כיום הוא מנכ"ל מאגרי אשר ויו"ר הקיבוץ. בעבר שימש גזבר ומרכז משק של הקיבוץ וכיהן בתפקיד מזכיר הקיבוץ. בין השנים 2000-2006 היה מנכ"ל החברה הכלכלית של המועצה האזורית מטה אשר.

בשיחה עם עיתון "צפון-1" אישר ישראלי כי הוא מתמודד לראשות המועצה: "כן, אני מועמד. הצגתי את המועמדות שלי. אני רץ לראשות המועצה. המסר שלי הוא שאני מעוניין להיות ראש המועצה ולהמשיך את דרכו של יהודה שביט ז"ל. בקרוב יעלה לאוויר כל הקמפיין שלי". ישראלי כבר הקים מטה בחירות בהיכל התרבות בנהריה.

ממועצת מטה אשר נמסר בתגובה, כי עקב עיסוקו של משרד הפנים בסיבוב השני בבחירות המקומיות, עדיין לא נקבעו מועמדים לראשות המועצה. במועצה אישרו כי שמות שונים הועלו כמתמודדים פוטנציאליים, אך אף לא אחד מהם הוכרז כמתמודד רשמי.

שלמה אברמוביץ', דובר מועצת מטה אשר: "יורם יהפוך להיות מועמד ברגע שהוא יגיש טפסים. אני מניח שהוא ועוד כמוהו שיתמודדו מבינים שהולכות להיות בחירות בקרוב ואם החוק אומר עד 60 יום, אז מתישהו בסוף דצמבר זה אמור לקרות. זה טבעי שהוא יכין את עצמו".

נילי אלון, מרכזת נושא הבחירות במועצת מטה אשר מול משרד הפנים מסרה לעיתון "צפון-1": "הבחירות יתקיימו ב-24 בדצמבר יחד עם עוד 24 רשויות של מועצות אזוריות שבהן צריכות להתקיים בחירות השנה. זה מה שאני יכולה להגיד בשלב הזה. אנחנו מחכים ממשרד הפנים לניירת, כדי להפיץ אותה ליישובים".

מקורות במועצה מסרו כי עד סוף השבוע הבא יוכרזו שמות המועמדים לראשות המועצה.

כן, אני מועמד. ישראלי (צילום: יח"צ)
כן, אני מועמד. ישראלי (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות