fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקמע של גואטה: אריה דרעי

בסוף השבוע נערך כנס פתיחת מטה הבחירות של שמעון גואטה, המתמודד על ראשות מועצת מעלה יוסף. גואטה מכהן כיו"ר המועצה הדתית במועצה, מסר כי הוא מתכוון להילחם ברפורמה בענף הלול. אריה דרעי וצמרת ש"ס הגיעו מרחוק

יו"ר ראש המועצה הדתית במועצה האזורית מעלה יוסף, שמעון גואטה, הכריז על מועמדותו לראשות המועצה. בסוף השבוע האחרון ערך כנס פעילים ראשון, אליו הגיעו הרב אריה דרעי, הרב דוד יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף (ש"ס), ח"כ יצחק וקנין, ראש מועצת שלומי, גבי נעמן, ראש מועצת מעלה יוסף, אבי קרמפה, מזכיר המועצה, דני שיטרית ועוד.

גואטה עבד במשך שנים עם ראש המועצה אבי קרמפה, שהחליט לא להתמודד בבחירות המוניציפליות אחרי 4 קדנציות.
"הגעתי למסקנה שזו הזדמנות להמשיך את העשייה הברוכה ולחולל שינוי. הניסיון שצברתי במשך עשרות שנות עשייה למען הציבור יסייע לי בהשגת המטרות שהצבתי. יש לי היכרות עמוקה עם רבים מהאנשים הנפלאים במעלה יוסף שכולנו אוהבים".

אריה דרעי ושמעון גואטה
אריה דרעי ושמעון גואטה (משמאל) (צילום: יח"צ)

אחד הנושאים המרכזיים שגואטה הבטיח לטפל בו זה הרפורמה בענף הלול. "מזה זמן ממושך רבים מהחקלאים מוטרדים מהרפורמה שנכפתה עלינו. בית המשפט העליון אמר את דברו. אנו נצטרך לפעול בנחישות ובעוצמה. נגייס לובי חזק בכנסת ואת דעת הקהל, על מנת להבטיח 100 אחוז מימון של המדינה לביצוע הרפורמה בצד זה נלחם לשמור על עצמאותם של המשקים הקיימים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות