fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מילועוף מטה אשר/עכו משנה פניה

מחזיקת גביע המדינה עוברת קיץ מלא תהפוכות בסגל השחקנים. כל הזרים שוחררו וכך גם רוב הישראלים. במועדון החליטו להשתתף גם בעונה הקרובה במסגרת אירופית
ושוב אתכם. אוסוקין וחברתו היפנית (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל מילועוף מטה אשר/עכו, שאיבדה בעונה שחלפה את תואר האליפות למכבי ת"א אחרי 4 זכיות רצופות, החליטה לשנות את פני הסגל שלה בעונה הבאה.

המאמן נועם כץ, החליט לשחרר את כל 3 השחקנים הזרים מהעונה שעברה ובימים אלה הוא בעיצומם של שיחות ומגעים על צירוף 3 שחקנים זרים חדשים.

אחד מהם, שכבר הוחתם השבוע הוא קפטן נבחרת דנמרק, אקסל ג'ייקובסון (32, 1.96 מ'), יליד ארגנטינה ובעל אזרחות דנית. בשנתיים האחרונות שיחק בשורות אלופת ארגנטינה, קבוצת בוליבאר.

המאמן נועם כץ: "מדובר בשחקן בעל ניסיון ששיחק ברמות הגבוהות ביותר. אני בטוח שהוא יוסיף לנו ממד של חוזק לקבוצה".

גם בגזרת השחקנים הישראלים ישנה מהפכה.

ושוב אתכם. אוסוקין וחברתו היפנית (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ושוב אתכם. אוסוקין וחברתו היפנית (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אלכס אוסוקין, קפטן הקבוצה לשעבר, שעזב בעונה שעברה לטובת הליגה השנייה ביפן, סיכם על חזרתו לקבוצה בעונה הקרובה. בת זוגו היפנית, סטסוקי מינאמי, תהיה עוזרת המאמן נועם כץ.

הקבוצה גם החתימה את הליברו אורן זינדורף (23) ממכבי הוד השרון, שמחליף את שירן ויסמן, שהודיע על פרישה לטובת לימודים אקדמיים. איליה גולדרין ביקש לעזוב עקב מעבר מגורים לאזור המרכז, וצפוי לחתום במכבי ת"א. אריאל כצנלסון קיבל הודעת שחרור וכך גם עודד קבקוב.

השחקנים היחידים מהעונה שעברה שצפויים להמשיך הם סטס נביאדומסקי וגנדי סוקולוב. הצעירים: יונתן מאל, אנוש שטיפט, דניאל גלילי ונועם אריאל, ישלימו את סגל הקבוצה.

המאמן נועם כץ: "אנו מאוד מעריכים את תרומתו של שירן ויסמן, שהיה שותף מלא להישגים הגדולים של המועדון ומאחלים לו הצלחה. אנחנו מברכים את חזרתו אלינו של אלכס אוסוקין, דמות מאוד אהודה ואחד השחקנים שהכי מזוהים עם המועדון. לגבי איליה, מאוד רצינו שיישאר, אבל המעבר שלו למרכז נבע משיקולים אישיים".

ראשי המועדון החליטו להשתתף גם בעונה הבאה במסגרת האירופית, והקבוצה נרשמה לגביע ההתאחדות האירופית, המפעל השני בחשיבותו. הפועל מילועוף מטה אשר/עכו, העפילה אוטומטית לסיבוב השני, שם היא תשחק נגד המפסידה מהמפגש בין אלופת בוסניה, קבוצת ברצ'קו, לקבוצת הסלובנית, אש וולי לובליאנה.

המפגש הראשון יתקיים בארץ (21.11 או 23.11) והגומלין יהיה בחוץ בסוף החודש. במידה ומטה אשר/עכו תצלח את המשחק הראשון, היא תתמודד בסיבוב השלישי נגד המנצחת במפגש בין קבוצות מפינלנד וצ'כיה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות