fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תומכים בחקלאים בלי לצאת מהבית

תומכים בחקלאים ונהנים ממוצרים חקלאיים עד הבית באמצעות פלטפורמה חינמית לבעלי משקים. הפיתוח: תוצרת כרמיאל
ספיר גופשטיין ולידור טל תומכים בחקלאים צילום פרטי

תומכים בחקלאים בלי לצאת מהבית

היצירתיות בימי הקורונה הפכה מנת חלקם של רבים. שני סטודנטים צעירים בני כרמיאל, הגו רעיון, הקשור בחוסר יכולת לשווק תוצרת חקלאית:

פלטפורמה חינמית המרכזת משקים חקלאיים בה יוכלו לפרסם את תוצרתם ללא כל עלות למפרסם, וכך לאפשר רכישה ישירה לקהל הפרטי במחירים נמוכים בהיעדר מתווכים וחנויות.

השניים הם ספיר גופשטיין, בן 26, בוגר אורט פסגות כרמיאל במגמת בתקשורת. בצבא שירת כמפקד בדבורים בחיל הים. היום סטודנט למדעי המחשב באוניברסיטת אריאל שנה ג'.

חברו, לידור טל, בן 25, בוגר אורט פסגות כרמיאל במגמת חשבונאות, בצבא שירת כלוחם ביחידת יס"מ במג"ב. סטודנט למתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטת אריאל שנה ג'.

אל הפרויקט צירפו את גל חדידה, תושב העיר, במסגרת ההאקתון של אוניברסיטת אריאל שיוחד לנושא הקורונה, ואשר אמור להסתיים ביום שני הקרוב.

פלטפורמה חינמית למפרסמים

גופשטיין: "הרעיון הגיע במהלך נסיעה ברכב. עברנו על פרסומים רבים שנשלחו בקבוצות הוואטסאפ ובקבוצות הפייסבוק, הבנתי שיש פה בעיה גדולה של עסקים רבים שנפגעים בצורה ישירה בעקבות משבר הקורונה, הפוגע בכלכלה של כולנו.

ראינו גם סרטון בו חלקאי דורס את יבול הכרוב שלו, רק משום שאין לו למי למכור וזה בסוף ייזרק לפח. במקום לזרוק לפח הוא השתמש בתוצרת כדשן לאדמה והרס את הייבול".

זה היה הרגע בו שלושת הסטודנטים הצעירים החליטו להירשם להאקתון של האוניברסיטה, והחלו לפתח את המיזם באמצעותו הם תומכים בחקלאים.

תומכים בחקלאים מהבית. הסל של החקלאי

"הגענו להחלטה שהמוצר שנפתח יהיה פלטפורמה חינמית שתרכז חקלאים ומשקים שיוכלו לפרסמם ולתת אפשרות רכישה לקהל הפרטי שיתמוך בעסקים מקומיים שנפגעו מהקורונה וליהנות ממוצרים טריים הישר מהמשק במחירים טובים, מה שיגרום לשני הצדדים ליהנות מפלטפורמה זו".

השלושה מסבירים כי מאחר וזהו מיזם חברתי הם אינם גובים כסף בעבור פרסום, רכישה, או חשיפה או כל סיבה אחרת, וכל מטרתם היא לנסות ולעזור לבעלי משקים ולמשק הישראלי בתקופות קשות כמו זו.

גופשטיין: "אנחנו נרכז את ההזמנות עבור כל חקלאי ונעביר לו בכדי שיוכל לספק את המוצרים הטובים לבית הלקוח".

אז איך זה עובד?

כל משק מקבל חנות וירטואלית בה יפורסמו מוצריו. הלקוח יקבל עם כניסתו לאפליקציה חשיפה לכלל החנויות הקיימות באפליקציה, מתוכן יוכל לבחור את המתאימה ביותר עבורו, מבחינת המוצרים שהוא מעוניין בהם, מחיר ומשלוח, ואז לבצע הזמנה מהמשק ישירות עד ביתו.

השלושה אף מבקשים להודות למי שסייע בידיהם להגיע כל כך מהר לתוצאות: ד"ר' עמית דביר זאב ולאוניברסיטת אריאל, כמו גם לחיים שוקרני חבר מועצת עיריית כרמיאל וראש מינהלת הצעירים.

ניתן להיכנס לפלטפורמה באמצעות הקישור הבא:  https://baskettt.glideapp.io/

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות