fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לרגל יום האישה: עשר נשים משפיעות בגליל ירצו במסגרת מיזם ראשון מסוגו

מטרת המיזם הוא להפגיש בין נשים בגליל המערבי ולאפשר להן שיח פתוח על מעמדן ועל הדברים שגורמים להן השראה

לקראת יום האישה הבינלאומי החל ב-8 במרץ, יזמו בעלי בית הקפה "קפאין עיוני" בצומת מעיליא מיזם שנקרא "שיח קפה", במסגרתו יתכנסו בבית הקפה עשרות נשים מאזור הגליל המערבי לשיח פתוח.

עשר מהן, יוזמנו להרצות, כל אחת במשך 10 – 15 דקות, ובמתכונת ההרצאות TED ויספרו על עצמן, על תחום העיסוק שלהן, על הדברים שגורמים להן השראה, על הסיבות שהביאו אותן להחליט להגשים את עצמן דווקא בגליל ויעמדו על ההבדלים בין נשים מצליחות ומשפיעות במרכז הארץ, לבין אלה המתגוררות ועובדות ואף מצליחות בפריפריה.

המארגנים: "מדובר במיזם ראשון מסוגו, שבכוונתנו לערוך בכל שנה מעתה והלאה. הרעיון הוא להפגיש נשים שיעניקו השראה ואומץ לנשים אחרות. במרכז הארץ יש לא מעט מיזמים כאלה או אחרים, אבל אנחנו רוצים ליצור מודל מקומי שיקבץ לערב אחד נשים חזקות, מצליחות ומשפיעות – כל אחת בתחומה".

בין היתר ישתתפו וירצו באירוע: איילת לוי, פזיותרפיסטית מצליחה ומנהלת קליניקות בצפון ובמרכז, עפרה אלקיים, יו"ר נעמת בגליל המערבי, אביטל שניאור, מדריכה לדימוי גוף ועוד.

שיח נשים ראשון מסוגו בגליל
שיח נשים ראשון מסוגו בגליל

יצוין כי בימים אלה עוסקים המארגנים בהרכבה סופית של רשימת המרצות והאירוע, שיתקיים ב-7 במרץ, ערב יום האישה הבינלאומי, יהיה פתוח לכל הנשים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות