fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפני עליית מחירי הנדל"ן: פריסייל אחרון

NARSHA על הפארק (הדמיה: יח"צ)
NARSHA על הפארק (הדמיה: יח"צ)

חברת GSH נדל"ן המשווקת את הפרויקט "NARSHA על הפארק" בעכו הודיעה על מבצע פריסייל אחרון, במסגרתו היא מציעה 10 דירות אחרונות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים במחירי פריסייל של החל מ-859 אלף שקלים. נזכיר, כי כלכלנים במשק תמימי דעים, כי מתרבים הסימנים לעליית מחירי הדירות בעתיד הקרוב.

בפרויקט ייבנו 318 דירות בארבעה מגדלי יוקרה מוקפים בפארק ירוק ונוף ים, מתוכן כ-135 דירות יימכרו בשוק החופשי ו-183 דירות במסגרת מחיר למשתכן. תמהיל הדירות כולל בנוסף דירות גן ופנטהאוזים מפוארים. כל הדירות בפרויקט כוללות מרפסות מרווחות, נוף ים מרהיב ומפרט טכני עשיר ואקסקלוסיבי.

 NARSHA על הפארק (הדמיה: יח"צ)
NARSHA על הפארק (הדמיה: יח"צ)

הפרויקט מוקמים במרחק הליכה מחוף הים, בסמוך  לתחנת הרכבת ולמכללת הגליל המערבי ובמרחק דקות נסיעה מצומת אחיהוד וכביש עוקף קריות.

מנכ"ל GSH נדל"ן, שחר פרי: "ידענו שיש לנו מוצר יוצא דופן כשהצלחנו למכור עשרות דירות, עוד לפני שלב השיווק. הקהל חכם ויודע שיש פה הזדמנות יוצאת דופן לרכוש דירה אקסקלוסיבית בפרויקט פורץ דרך בעכו החדשה. הפרויקט מציב סטנדרט חדש של יוקרה עם מראות פנורמיים שקשה למצוא היום. מי שעוקב אחר מדד המחירים לצרכן והנתונים הכלכליים, מבין שעליית מחירי הדיור נמצאת מעבר לפינה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות