fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגה ב': אחי עכו הבטיחה את הישארותה בליגה. הפסד בית מפתיע לבית"ר נהריה

ליגה ב': אחי עכו ניצחה את מכבי נח'ף, 1:2, והבטיחה את הישארותה בליגה. בית"ר נהריה רשמה הפסד ביתי לעירוני כאבול, 1:0, וטרם הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון
מאמן אחי עכו קייסר חדאד חוגג את ההישארות בליגה | צילום: אדריאן הרבשטיין
מאמן אחי עכו קייסר חדאד חוגג את ההישארות בליגה | צילום: אדריאן הרבשטיין

בית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה פספסה הזדמנות להבטיח לעצמה כבר כעת את המקום בפלייאוף העליון, אך הפסד ביתי לעירוני כאבול, 1:0, מנע ממנה את השלמת המשימה.

הבית"רים היו עדיפים ברוב שלבי המשחק, אך התקשו לתרגם את יתרונם לכיבוש שערים. גם הפעם, הקלישאה הישנה שאורמת שמי שלא מבקיע, בסוף סופג, פעלה. בדקה ה-88 נקבעה בעיטה חופשית לזכות האורחים, 25 מ' משער בית"ר נהריה. הכדור הוגבה לרחבה, הגנת נהריה הסתבכה בהרחקת הכדור ושחקן כאבול ניצל את הערבוביה כדי לדחוק את הכדור לרשת, 0:1 לכבול.

מאמן בית"ר נהריה מיכה שושן: "היתה עבירה ברורה על השוער לפני השער של כבול, אבל לצערי השופט התעלם. ההפסד שלנו לא מוצדק, כי שלטנו במגרש בצורה כמעט מוחלטת, ייצרנו לא מעט מצבי הבקעה, ורק חוסר מזל מנע מאתנו מלכבוש שערים. הפסד כואב, אבל אנחנו חייבים להרים את הראש ולהמשיך הלאה. הגענו לישורת האחרונה והמכרעת של העונה ואני מקווה שלא נמעד ונשיג את הנקודות הדרושות כדי להבטיח לעצמנו מקום בפלייאוף העליון".

למרות ההפסד, שמרה בית"ר נהריה על מקומה הרביעי בטבלה (39 נקודות), ויש לה יתרון של 8 נקודות מהמקום השישי.

אחי עכו (ליגה ב')

אחי עכו יכולה לנשום לרווחה. במחזור האחרון רשמה הקבוצה ניצחון ביתי על מכבי נח'ף, 1:2, והבטיחה לעצמה סופית את ההישארות בליגה. אחי עכו עלתה בטירוף וכבר בדקה ה-8 עלתה ליתרון ראשון משער של פאהד חסון. בהמשך היא נרגעה מעט, במטרה לשמור על היתרון היקר. בדקה ה-79 היא ספגה את השוויון, 1:1, אך הגיבה מהר ובדקה ה-81, החזירה לעצמה את היתרון משער של המחליף אחמד עלי, 1:2.

המאמן יוסי עמר נעדר מהמשחק עקב מחלה ומי שהחליפו על הקווים היה עוזרו קייסר חדאד, שסיכם: "אני שמח שהבטחנו את מקומנו בליגה, מבלי להזדקק לתוצאות של קבוצות יריבות. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שיעלו וישחקו כמו גברים, שיוכיחו את יכולתם ויסיימו את העונה בכבוד. כשהובלנו ביתרון יכולנו להבקיע עוד שערים ולגמור את המשחק עוד הרבה קודם, אבל החמצנו בלי סוף. מזל גם שאחרי שנח'ף הבקיעה את השוויון לא נשברנו וידענו לחזור מהר לעצמנו ולהשיג שער ניצחון. מה שנשאר לנו עכשיו זה לסיים את העונה כמו שצריך ושלמור על השם הטוב של המועדון".

4 מחזורים לסיום העונה מדורגת אחי עכו במקום התשיעי בטבלה עם 27 נקודות, וביתרון של 10 נקודות מהמקום ה-14, שמוביל בסיום העונה למשחקי המבחן נגד הירידה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות