fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להקת המחול הייצוגית של משגב נבחרה להופיע באירוויזיון

להקת המחול הייצוגית של משגב נבחרה להופיע באירוויזיון, יחד עם רקדנים נוספים, דוגמת אנה ארונוב בתחומים נוספים ולהקות מחול מודרני כמו ורטיגו.
להקות משגב צילום אלכס הובר

להקת המחול הייצוגית של משגב נבחרה להופיע באירוויזיון, יחד עם רקדנים נוספים, דוגמת אנה ארונוב, וכן להקות נוספות בתחומי מחול אחרים כמו ורטיגו, ואחרים.

תחרות הזמר של האירוויזיון לשנת 2019 היא ההפקה ה-64 של התחרות מטעם איגוד השידור האירופי. התחרות עתידה להתקיים בתל אביב-יפו בישראל בין 14 ל-18 במאי 2019, בהשתתפות 42 מדינות.

הלהקה הייצוגית של משגב נבחרה לייצג את ישראל לרקוד במופע הענק המשודר למיליוני צופים ברחבי העולם. ברגעים אלה הלהקה מצלמת עבור המופע באתרים שונים בארץ.

דגנית רום המנהלת האמנותית צילום אלכס הובר
דגנית רום המנהלת האמנותית צילום: אלכס הובר

הכוראוגרפית דגנית רום והמנהלת האמנותית של להקות משגב: "יש השנה 42 גלויות. לכל זמר גלויה בספוט אחר בארץ. בכל גלויה סגנון ריקוד אחר במקום אחר. אנחנו מצטלמים לשתי גלויות, של אנגליה ושבדיה. בגן הבהאים בחיפה, רוקדים בסגנון טאי צ'י בכוריאוגרפיה של נדב צלנר ובאתר נבי מוסא,  בכוריאוגרפיה שלי. זה ישודר לפני השיר של הזמרים".

להקת משגב צילום אלכס הובר
להקת משגב צילום: אלכס הובר

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות