fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד החשוד בפדופיליה מנהריה

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד ספר מנהריה החשוד בשורה של עבירות מין נגד קטינות ובגירות. הנאשם מצוי במעצר
כ-100 קבצים פדופיליים הנאשם, חיים דמקינר | צילום: פייסבוק

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (שני), כתב אישום נגד חיים דמקינר, ספר, תושב נהריה החשוד בשורה של עבירות מין נגד קטינות והתחזות לאחרים.

כתב האישום המשתרע על פני 40 עמודים וכולל יותר מ-30 סעיפי אישום מתאר בפירוט כיצד מאז שנת 2015 ועד מעצרו לפני כחודש, הציג הנאשם את עצמו בשלל זהויות ויצר קשר עם קטינות בכל רחבי הארץ ובאמצעות שימוש בכל הרשתות החברתיות. עם מעצרו, נמצאו ברשותו יותר מ-100 קבצים בעלי אופי פדופילי

וכך נכתב בכתב האישום, בין היתר: "במהלך התקופה שבין שנת 2015 ועד ליום מעצרו, פנה הנאשם בעשרות הזדמנויות לקטינות בנות 10 – 18 ולשלוש בגירות, כולן מתגוררת בישראל, תוך שימוש בזהויות בדויות. בחלק מן המקרים, פנה הנאשם לאותן קטינות ממספר חשבונות פיקטיביים שונים, ולעתים פנה גם לחברותיהן.  הנאשם הציג בפני הקטינות והבגירות מצג שווא לפיו הוא גבר צעיר, נער, נערה או ילדה. במקרים שבהן הקטינות לא חסמו את הנאשם, הוא שלח להן אמירות ותמונות בעלות אופי מיני, וביקש מהן לצלם את עצמן בעירום ולשלוח לו את התמונות. כתוצאה ממעשיו אלה, וממצג השווא שהפעיל כלפיהן, שמונה נפגעות צילמו עצמן בעירום מלא או חלקי, ושלחו לנאשם תמונות אינטימיות שלהן. הנאשם ניסה להטריד מינית 14 קטינות נוספות, אך אלו לא שיתפו עמו פעולה. כמו כן, ביצע הנאשם מעשים מגונים ב-30 נפגעות נוספות בכך ששלח להן תמונות של איברי מין".

עוד מתואר בכתב האישום, כיצד ביקש הנאשם מהנפגעות לגעת בעצמן ולהחדיר לגופן חפצים שונים, תוך שהוא מציג את עצמו כנער, נערה, או גבר צעיר: "על מנת לרכוש את אמונן של הקטינות הנפגעות", נכתב בכתב האישום, "ולזכות בשיתוף פעולה מצדן, השתמש הנאשם בשפה התואמת את גילן, התעניין בהן, ושיתף אותן בפרטים כוזבים  אודות הדמות אותה גילם. בחלק מן המקרים, במטרה להשיג את הסכמתן לשלוח לו תמונות אינטימיות, שלח הנאשם אל הקטינות תמונות וסרטונים של נערה בעירום חלקי או מלא ונהג לתעד את התכתובות המיניות וכן לשמור את התמונות והסרטונים שקיבל מהנפגעות, על גבי אמצעי מדיה שונים ובכלל זה על גבי טלפונים ניידים שהחזיק, כרטיסי זיכרון ובמחשבו האישי".

באחד מסעיפי האישום נגדו מתארת המאשימה כיצד גרם הנאשם לאחת הקטינות לבצע מעשי אינוס ומעשים מגונים בעצמה ואף ביצע בגופה מעשים מגונים: "במעשיו, גרם הנאשם לקטינה לבצע בעצמה במספר הזדמנויות מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים", נכתב בכתב האישום, "ביודעו שהיא קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמה שהושגה במרמה לגבי מהות העושה. כן ביצע הנאשם, במספר הזדמנויות, מעשים מגונים בנפגעת בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16, שלא בהסכמתה. נוסף על כך, השתמש הנאשם בגופה לעשיית פרסומי תועבה, וכן הטריד אותה מינית בכך ששלח לה הצעות חוזרות בעלות אופי מיני וכן התייחסויות חוזרות המתמקדות במיניותה, ביודעו כי היא קטינה שטרם מלאו לה 15".

באחד מסעיפי האישום מתואר כיצד הפצירה אחת הקטינות, כבת 13 בלבד, בנאשם לחדול מההתכתבויות איתה ואף ביקשה כי יפסיק לשלוח אליה תמונות בעלות אופי מיני, אלא שהנאשם לא חדל ממעשיו ובתשובה להפצרות הקטינה כתב: "קטינות יותר מושכות".

בהזדמנות אחרת גילתה אמה של אחת הקטינות את ההתכתבות של הנאשם עם בתה ודרשה ממנו לחדול, בתשובה כתב הנאשם לאם כי הוא דוגמן ולכן התעניינותו בבתה היא מקצועית בלבד: "היא הורסת וכובשת", כתב "וגם נבונה ושנונה". אמה של הקטינה הודיעה לו כי תתלונן נגדו במשטרה ודרשה שיפסיק את ההתכתבויות לאלתר.

יצוין כי הנאשם נמצא עדיין במעצר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות