fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

‏נחתם הסכם לקידום תעשייה בין עיריית כרמיאל למשקיעים סינים

כוונת המשלחת לבסס קשרים מקצועיים עם אנשי תעשייה, יזמים ומובילי דעה ובמקביל לקיים ברית ערים תאומות עם כרמיאל

משלחת של יזמים מנאנשין, פארק תעשייתי הסמוך לשנגחאי, סין, ביקרה ביום חמישי שעבר בכרמיאל במסגרת קידום קשרי תעשייה ויזמות בין סין לישראל.

המשלחת שכללה 10 אנשים, לוותה על ידי אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר ומי שמתווך בימים אלה בין חברות ישראליות ליזמים סינים. המשלחת נפגשה עם ראש העיריית כרמיאל עדי אלדר וסגניתו שולה כהן וביקרה במפעלי התעשייה 'קליל' ו- 'USR' ובמכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה.

כוונת המשלחת לבסס קשרים מקצועיים עם אנשי תעשייה, יזמים ומובילי דעה ובמקביל לקיים ברית ערים תאומות עם כרמיאל.

במהלך הביקור נחתם הסכם לקידום שיתוף הפעולה בתעשייה בין עיריית כרמיאל למשקיעים הסינים. "התרשמנו מאוד מכרמיאל והקשר עם העיר נכנס להילוך גבוה", אמר ראש המשלחת הסינית יה לי זהונג, "שיתוף הפעולה יקדם את שתי המדינות תוך שימת דגש על תעשיות המתמקדות בטכנולוגיות מתקדמות, הייטק וחקלאות".

"התרשמנו מאוד מכרמיאל ושמחנו להיפגש איתך ראש העיר. הקשר עם כרמיאל נכנס להילוך גבוה ואנחנו שמחים מאוד על כך. הקשר יקדם את שתי המדינות ואני שטוח ששיתוף הפעולה יהיה טוב. אנחנו שמים דגש על תעשיות המתמקדות בטכנולוגיות מתקדמות, הייטק וחקלאות. אנחנו מודים לך ולסגניתך על האירוח ועל הליווי המקצועי והמדויק. אנחנו שמחים שכרמיאל תהיה העיר התאומה הראשונה של נאנשין".

ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר: "אזור התעשייה בכרמיאל הוא הגדול בצפון ופועלות בו למעלה מ-100 חברות. מיקומה של העיר בלב הגליל הוא מיקום אסטרטגי חשוב. אין ספק שההסכם ימנף את התעשייה באזור לגבהים חדשים".

צילומים: דוברות עיריית כרמיאל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות