fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבוע של הפסדים

פתחה בהפסד. אליצור כרמיאל נותנת פייט ליריבה צילום: אלכס הובר
פתחה בהפסד. אליצור כרמיאל נותנת פייט ליריבה צילום: אלכס הובר

כל 3 הקבוצות של אליצור כרמיאל הפסידו במשחקיהן במחזור האחרון בליגה, כולל קבוצת הנוער שאיבדה את המקום הראשון

 

לאומית

אליצור כרמיאל פתחה את משחקי הבית העליון בהפסד חוץ להפועל קריית אתא, 3:2. שחקניה הצעירים של כרמיאל נתנו פייט אדיר ליריבה החזקה והמנוסה, ופעמיים במהלך המשחק איזנו את מניין המערכות. אבל זה לא הספיק, וכרמיאל נכנעה רק במערכה החמישית.

היום (חמישי) אירחה אליצור כרמיאל את מכבי אשדוד, שפתחה את משחקי הבית העליון בניצחון על ותיקי הפועל ירושלים, 0:3 .

קריית אתא, כאמור, ניצחה במערכה הראשונה, 18:25, אך כרמיאל חזרה לעניינים עם ניצחון במערכה השנייה, 23:25, אחרי שחזרה מפיגור גדול, 11:2. קריית אתא השיבה לעצמה את היתרון במשחק עם ניצחון במערכה השלישית, 19:25, אך כרמיאל לא ויתרה, ניצחה במערכה הרביעית, 22:25, אחרי ששוב נקלעה לפיגור, 13:7, וההכרעה עברה למערכה החמישית. כרמיאל פתחה לא טוב והיתה בפיגור, 12:7, אך ידעה לחזור עם שוויון דרמטי, 14:14. בסופו של המותחן, השיגה קריית אתא שתי נקודות שהכריעו את המפגש.

המאמן אלכס קפלן: "התמודדנו נגד קבוצה חזקה מאוד והיינו כל הזמן במשחק. בסוף, איבדנו קצת את הריכוז ואולי זה גם חוסר ניסיון של השחקנים הצעירים, והפסדנו. במשחקים צמודים כאלה, כל שגיאה מנוצלת על ידי הקבוצה היריבה לנקודת חובה. למרות זאת, אני בהחלט מרוצה מאוד מהיכולת שגילינו ומהאופי של השחקנים שלא נשברו ברגעים הקשים וכל פעם הצליחו להתעלות ולחזור מפיגור. בסך הכל שיחקנו מצוין, וזה מעודד אותי לקראת ההמשך. העונה הזאת היא מאוד משמעותית עבורנו, כי השחקנים צוברים ניסיון, מקבלים ביטחון ויש התקדמות מקצועית. יש לנו קבוצה טובה ומגובשת שבאה לפלייאוף משוחררת והלוואי ונמשיך ככה. בעונה הזאת היתה לנו מטרה והיא לבנות את היסודות של אליצור כרמיאל ולהתבסס בעיקר על שחקני בית. אני בטוח שבעתיד, עם חיזוק נכון של 2-3 שחקנים, הקבוצה תוכל להתמודד על העלייה ולהשתלב בצורה ראויה וטובה בליגת העל".

ביום חמישי הבא (7.2), במסגרת המחזור השלישי של הבית העליון, תצא אליצור כרמיאל למפגש חוץ אצל הפועל כפר סבא, שגברה במחזור הפתיחה על נבחרת האקדמיה, 2:3.

פתחה בהפסד. אליצור כרמיאל נותנת פייט ליריבה צילום: אלכס הובר
פתחה בהפסד. אליצור כרמיאל נותנת פייט ליריבה
צילום: אלכס הובר

ארצית

אליצור כרמיאל אכזבה השבוע כשהפסידה במשחק חוץ לקבוצת התחתית הפועל נח'ף, 3:1 (25:18, 21:25, 25:20, 25:21), וירדה למקום השלישי בטבלה.

היה זה הפסד חמישי העונה לכרמיאל, שרחוקה כבר 10 נקודות מהפועל כאוכב שבמקום הראשון.

במחזור הקרוב תארח אליצור כרמיאל את האחרונה בטבלה הפועל עראבה (יום ראשון, 3.2, שעה 20:30, אולם בית הספר פסגות).  

נוער (לאומית)

אליצור כרמיאל ספגה את הפסדה השני העונה, לאחר שבמחזור האחרון נכנעה למוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת, מ. ס. עילבון, 3:2.

כרמיאל פתחה מצוין את מפגש הפסגה וניצחה במערכה הראשונה, 15:25. האורחים מעילבון התעוררו מהלם הפתיחה, ניצחו בשתי המערכות הבאות, 20:25 ו-21:25, בדרך למהפך, 1:2. כרמיאל ניצחה במערכה הרביעית, 17:25, ואיזנה ל-2:2. במערכה החמישית הופיעה רק קבוצה אחת, עילבון, שהכריעה עם ניצחון מוחץ, 5:15.

בעקבות ההפסד, צומצם ההפרש בין אליצור כרמיאל (26 נקודות) לשלישית בטבלה, הפועל כאוכב (21 נקודות) ל-5 נקודות בלבד, כשלכאוכב, משחק אחד פחות.

ביום רביעי הבא (6.2) תצא אליצור כרמיאל למשחק חוץ נגד מכבי נצרת (מקום חמישי ומאזן 7:3).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות