fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוצים סיבוב במכונית של דניאל אוסטר?

שברולט בל-אר שנת 53, מכוניתו של דניאל אוסטר ראש העיר הראשון של ירושלים, היא רק אחת ממאות מכוניות ואופנועי אספנות שיוצגו בחג השבועות בכרמיאל
kareruim-7104
kareruim-7104

דניאל אוסטר, ראש העיר הראשון של ירושלים, בסוף תקופת המנדט ועם הקמת המדינה ודאי לא תיאר לעצמו כי מכוניתו, שברולט בל-אר שנת 53, תהפוך שנים רבות לאחר מכן לאטרקציה בקרב חובבי אספנות הרכב בישראל. הרכב, יד רביעית למתעניינים, נמצא היום בידיו חובב מכוניות האספנות הירושלמי סמי בירון. המכונית נשארה בבירה ומצויד במדף לכתיבה במושב האחורי, כיאה לרכב של ראש עיר.

בחג השבועות הקרוב תוצג המכונית לצד מאות מכוניות ואופנועי אספנות משנות ה-40 ועד שנות ה-70, ביריד המוטורי בעיר כרמיאל שמתקיים זו השנה השלישית בשיתוף עיריית כרמיאל, מועדון ה-5, עיר ללא אלימות, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים והרשות הלאומית למלחמה בסמים.

לצד השברולט הירושלמית יוצגו ביריד מכוניות קאדילק, קורבטים, לארקים תוצרת הארץ, רולס רויס, מוריס 8 שנת 35 ו-20 אופנועים של מועדון דוקאטי. במקום יוקם פארק בטיחות בדרכים בו ייערכו הדמיות המעידות על חיוניות השימוש בחגורת בטיחות באמצעות מכונית מתהפכת ומושב מיוחד "המשכנע", עליו קושרים אדם עם חגורה ומשחררים אותה במהירות. כמו כן יוקם מסלול רכיבה על אופניים לילדים. בעלי רכבי אספנות וחובבים מוזמנים להשתתף באירוע ובתצוגה עם רכבם. הכניסה, ללא תשלום.

(צילומים: אלכס הובר)
kareruim-7104

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות