fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רונן בראון מונה למאמן מכבי כרמיאל כדורסל

מאמן מכבי כרמיאל רונן בראון
"מרוצים למרות הכישלון". רונן בראון צילוםף אדריאן הרבשטיין

הנהלת הקבוצה קיבלה השבוע החלטה למנות למאמן הקבוצה את רונן בראון, שעבורו זאת תהיה קדנציה שלישית בקבוצה כשאימן אותה בליגה א' ובליגה ארצית. בראון אימן בעונה שעברה את קבוצת נוער לאומית של עירוני נהריה ולפני שנתיים בליגה א' את הפועל מעלות איתה סיים במקום השלישי.

מאמן הקבוצה בעונה שעברה מארק בריסקר, היה אמור להמשיך עוד עונה בתפקיד, אבל פציעה בכתף שבעקבותיה הוא ייאלץ לעבור בקרוב ניתוח מנעה ממנו להמשיך בקבוצה.

כרמיאל שניצלה ממש ברגע האחרון מירידה לליגה ב' תצטרך לבנות את עצמה מחדש כשחלק משחקני הקבוצה כמו זוהר אמגר ויוסף גדבאן צפויים להמשיך עונה נוספת.

מנכ"ל מכבי כרמיאל יוסי אסדו: "המטרה שלנו היא תמיד להיות במקום הראשון אבל יש רצון ויש מציאות. כרגע זה יומרני לקבוע מטרות, הכל יהיה בהתאם לשחקנים שנמצא".

רונן בראון: "אני חוזר לאמן בוגרים ובמקום שאני מכיר טוב מאד. נתחיל לבנות את הקבוצה ונעשה את המקסימום שאפשר ונצא לדרך. אני מגיע עם אנרגיות טוובות והמון אהבה למקום שאני מכיר מגיל 8".

מאמן מכבי כרמיאל רונן בראון
חוזר לקדנציה נוספת, רונן בראון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות