fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע האמת של הישגי כרמיאל

בידיים שלהם. מאמן-שחקן הישגי כרמיאל, דימה אברמנקו צילום: הישגי כרמיאל
בידיים שלהם. מאמן-שחקן הישגי כרמיאל, דימה אברמנקו צילום: הישגי כרמיאל

קבוצת הגברים של הישגי כרמיאל חייבת לנצח ב-2 המשחקים שנותרו לסיום העונה על מנת להשאיר לעצמה סיכוי להתברג לפלייאוף העליון. המאמן-שחקן, דימה אברמנקו: "מאמין שנעשה את זה"

ליגת העל (גברים)

הישגי כרמיאל רשמה השבוע הפסד במשחק החוץ שלה נגד הפועל חיפה, 4:0, וירדה למקום השישי בטבלה עם 17 נקודות. לסיום העונה נותרו 2 משחקים בלבד, כשהישגי כרמיאל רחוקה 3 נקודות מהמקום הרביעי, שם מדורגת הפועל קריית אונו.

עבור הישגי כרמיאל מדובר בשני מחזורים קריטיים, שיקבעו אם היא תהיה בפלייאוף העליון או, לראשונה מאז הקמתה, היא תשחק בפלייאוף התחתון ותתמודד נגד הירידה לליגה הלאומית.

להישגי כרמיאל נותרו 2 משחקי בית, נגד מכבי בני הרצליה (מקום חמישי, 17 נקודות) ונגד כרמל חיפה (מקום שביעי, 16 נקודות), בעוד שלקריית אונו יש משחק בית נגד השנייה בטבלה, הפועל נצרת עילית ונגד מכבי זיכרון יעקב שהתפרקה, ותזכה אותה בניצחון טכני.

מאמן-שחקן הישגי כרמיאל, דימה אברמנקו: "אנחנו מאוכזבים מההפסד, אבל נותרה בנו תקווה לאופטימיות כי נשארנו בתמונה. הרבה תלוי בידיים שלנו אבל גם בתוצאה שקריית אונו תשיג במשחק נגד נצרת עילית, שחייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי לתפוס את המקום הראשון. אני מאמין שאם ננצח בשני המשחקים שנשארו, נעשה את זה ונעלה לפלייאוף העליון".

במחזור הקרוב תארח הישגי כרמיאל את מכבי בני הרצליה, יום שלישי, 5.2, שעה 20:00, אולם הספורט בבית הספר האיריסים.

בידיים שלהם. מאמן-שחקן הישגי כרמיאל, דימה אברמנקו צילום: הישגי כרמיאל
בידיים שלהם. מאמן-שחקן הישגי כרמיאל, דימה אברמנקו
צילום: הישגי כרמיאל

לאומית (גברים)

הישגי כרמיאל החזירה לעצמה את הסיכוי לתפוס את אחד מארבעת המקומות הראשונים בטבלת הליגה הלאומית ולהיכנס לפלייאוף העליון, אחרי שהשיגה ניצחון חוץ על כרמל חיפה, 1:3. אביב הלפרן פתח את המפגש עם ניצחון, 0:3. נתן סגל ניצח גם הוא, 2:3. ליאור שפיגלמן אומנם הפסיד מול יריבו החיפאי, 3:0, אך נתן סגל ניצח שוב, 2:3, והעניק את מלוא הנקודות לקבוצתו.

בתום 8 משחקי ליגה, מדורגת הישגי כרמיאל במקום השישי בטבלה עם 11 נקודות, ובמרחק של נקודה אחת בלבד מהמקום הרביעי, שמוביל, כאמור, לפלייאוף העליון.

ביום שלישי הקרוב' תצא הישגי כרמיאל לשני מפגשי חוץ. במשחק הראשון היא תתמודד נגד מוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת עד כה, מכבי זיכרון יעקב, ובמפגש השני מול האחרונה בטבלה, נתניה, שטרם ניצחה העונה.

לאומית (נשים)

הישגי כרמיאל 5, רשמה במחזור האחרון ניצחון והפסד במפגשי החוץ שלה. במשחק הראשון גברה הקבוצה על הפועל נצרת עילית, 2:3, בזכות ניצחונות של אליזבט ננחוב (1:3), דינה ירושבסקי (0:3), וננחוב וירושבסקי במפגש הזוגות (1:3).

במשחק השני, הפסידה הישגי כרמיאל למוליכת הטבלה, הפועל גליל תחתון, 3:2, בתום קרב שקול. ניצחונות של ירושבסקי (2:3) וננחוב (2:3), לא הספיקו מול היריבה שמנגד, שטרם הפסידה העונה.

במחזור הבא, שיתקיים בעוד פחות מחודש (22.2), תצאנה 3 הנציגות של הישגי כרמיאל למפגשי חוץ נגד אליצור קריית אתא.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות