fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קשיי עלייה

הנקודות שלו לא הספיקו. יעד גולץ ממכבי כרמיאל (צילום: אלכס הובר)

מכבי כרמיאל, העולה החדשה לליגה הארצית, פתחה את העונה בהפסד חוץ למ. ס. צפת, 69:77.

המארחים מצפת פתחו חזק ובדקה ה-15 רשמו יתרון מבטיח של 15:30. כרמיאל ההמומה הצליחה להתאושש מעט ועד לסיום המחצית הראשונה צמצמה את הפער וירדה להפסקה כשהיא בפיגור, 39:33.

כרמיאל, בניגוד לפתיחת המשחק, עלתה נחושה למחצית השנייה ועד לסיום הרבע השלישי השלימה מהפך מדהים בדרך ליתרון, 49:50. הרבע הרביעי והאחרון היה שקול וצמוד, אבל יכולת טובה של צפת בדקות הסיום, הכריעו את המפגש.

הנקודות שלו לא הספיקו. יעד גולץ ממכבי כרמיאל (צילום: אלכס הובר)
הנקודות שלו לא הספיקו. יעד גולץ ממכבי כרמיאל (צילום: אלכס הובר)

לכרמיאל הרבו לקלוע: יעד גולץ – 21 נק', גיא בר שלום – 14 נק', יאיר קצוטי – 13 נק', מיכאל זילברמן – 8 נק', נמרוד גנון – 7 נק', אסף פתיה – 6 נק'.

המאמן מרק בריסקר: "פתחנו לא טוב את המשחק ובהמשך היה לנו קשה לסגור את הפער. מדובר באולם מאוד ביתי והרבה קבוצות יאבדו פה נקודות. ברבע השלישי הצלחנו למחוק את הפיגור ולעלות ליתרון, אבל לא הצלחנו לנצל את המומנטום שהיינו בו עד הסוף וחבל".

ערן סודאי, שנעדר ממשחק הפתיחה עקב פציעה, צפוי לחזור למשחק הליגה הקרוב, בו תארח מכבי כרמיאל את הפועל עמק חפר (יום ראשון, 22.10, שעה 20:00, אולם בית הספר הורביץ).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות