fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרקעות בשווי 25 מיליון שקלים נמכרו במרמה בצפון

השטח בקרית בנימין
השטח בקרית בנימין (צילום: נחום סגל)

במפלג ההונאה שבמחוז הצפוני בפיקודו של רפ"ק עידוא קליין נחקרת פרשיה מסועפת ממנה עולה חשד למכירה פיקטיבית של קרקעות באמצעות מסמכים מזויפים .

מהחקירה עולה שחשודים תושבי הצפון זייפו מסמכים , חתימות וחותמות של עורכי דין כל זאת על מנת להעביר על שמם שלא כדין ובמרמה בעלויות על קרקעות ברישום המקרקעין( טאבו) וזאת לצורך מכירת הקרקעות במרמה לצד שלישי. בעליהם החוקיים של הקרקעות לא ידעו כלל על המכירה ולא נתנו הסכמתם למכירה ולהעברת הבעלות .

שווי הקרקעות שנמכרו מוערך ביותר מ- 25 מיליון שקלים ובפועל הקרקעות נמכרו במחירים אטרקטיביים ושלא בערכם האמתי . בעקבות המכירה והתשלום האטרקטיבי ששילמו הקונים תמורת הקרקע שלשלו החשודים לכיסם מאות אלפי שקלים.

בשבוע שעבר נעצרו חמישה חשודים בשנות 40-50 תושבי הצפון ביניהם בעל ואשה , מעצרה של החשודה הוארך בשבוע , מעצרם של שלושה חשודים נוספים הוארך בארבעה ימים , מעצרו של חשוד חמישי הוארך עד יום רביעי האחרון, החקירה בראשיתה וצפויים מעצרים נוספים .

רפ"ק עידוא קליין : " מדובר בפרשיה מסועפת במהלכה הצליחו החשודים להונות אזרחים תמימים ולמכור להם קרקעות תוך שהם מציעים להם מחיר אטרקטיבי ולמעשה משכנעים אותם להשקיע את מיטב כספם על קרן הצבי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות