fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קורן נוימרק: כוחנו האמיתי הוא בהתיישבות

קורן נוימרק, כרמיאל. בן 39 נשוי לסיגל ואב לירדן (10) ויובל (8)
מאמין בהתחדשות. קורן נוימרק (צילום: עליזה רוזן)
מאמין בהתחדשות. קורן נוימרק (צילום: עליזה רוזן)
מאמין בהתחדשות. קורן נוימרק (צילום: עליזה רוזן)
מאמין בהתחדשות. קורן נוימרק (צילום: עליזה רוזן)

מקצוע: עורך דין.

סיעה: עומד בראש רשימת מחל – ליכוד למועצת העיר.

רזומה: טרם הבחירות, יזם ופעל מול משרד הביטחון והשר משה (בוגי) יעלון להסדיר את ביקור רופא לחיילים מכרמיאל. לאחרונה, בפגישתו עם שר הפנים גדעון סער, התבשר, כי המענק לעיר כרמיאל יוכפל. השתתף בתיקי משפט עם השלכות ציבוריות, ביניהם: עתירה לבג"ץ נגד שחרורו של המחבל סמיר קונטאר בשמם של בני משפחת שחר וכן ייצג את עמדת הציונות המתחדשת בדיון בבג"ץ על חוקיות הוראת השעה נגד איחוד משפחות של נתיני מדינות אויב עם אזרחים ישראליים.

על העיר: העיר מנוהלת היטב אך רדומה ורחוקה שנות אור מהפוטנציאל האמיתי שלה – לשמש בפועל מרכז הגליל, מרכז עסקי כלכלי, מרכז תרבותי וחינוכי ואבן שואבת של מתיישבים חדשים ממרכז הארץ. אני מאמין בהתחדשות ויוזמה ולנו כרשימה צעירה, רשימה לא סקטוריאלית, המאחדת את תושבי כרמיאל הציוניים, לאומיים, והיהודים החילוניים, המסורתיים והדתיים. כוחנו האמיתי הוא בהתיישבות שלנו על הקרקע, יש לנו הכישורים והקשרים עם מפלגת שלטון ואת הכוח לעשות ולחדש לטובת תושבי העיר.

הדבר הראשון שאעשה אם וכאשר אבחר: איני מועמד לראשות העיר, אפעל כחבר מועצה בכל מרחב בו אוכל להשפיע לטובת העיר. בחזוני אני רואה את כרמיאל כעיר מחוז במרכז הגליל. אפעל גם לטובת הוזלת מחירי הדיור, דבר שיוביל ליישוב כרמיאל וייצור הגירה חיובית של תושבים ממרכז הארץ. אני מיטיב להבין את האחריות שלי כלפי העיר מול מפלגת השלטון ואעשה לטובת כרמיאל בכל פגישה עם שר או ח"כ כפי שהוכחתי עד עתה בכל אופן. בעצם, לאחר היבחרי אשמש כלוביסט של העיר בהתנדבות.

מילה טובה: לעניין המתמודדים אומר דבר פשוט וקצר, אני מאמין בלב שלם כי כל מתמודדים למועצת העיר הם אנשים טובים וכי באמת רוצים לפעול ולעשות ולשפר ולתרום מזמנם בהתנדבות לטובת העיר, איש-איש כפי יכולתו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות