fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קונינסקי הגיש תלונה במשטרה על סחיטה באיומים

בעקבות פוסטים והודעות פרטיות בפייסבוק. גם ברחובות היה שמח. בשכונת רבין נדרשו פעילי קונינסקי להסיר שלטי תעמולה
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי
שום דבר לא יעצור אותנו. קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)

מטה הבחירות של משה קונינסקי הגיש בשבוע שעבר תלונה במשטרה על סחיטה באיומים והסתה בפייסבוק.

בהודעה לעיתונות שהועברה ממטה קונינסקי נמסר: "במהלך חג הסוכות קיבל אלון אזולאי, מספר שלוש ברשימתו של משה קונינסקי, הודעת פייסבוק פרטית, ובה נאמר לו, כי אם לא יפרוש לאלתר מרשימתו של קונינסקי, יופצו עליו סיפורים שונים. בנוסף, במהלך החג הפיצו דמויות פיקטיביות שונות בפייסבוק סיפורים שקריים, הגובלים בפלילים, על קונינסקי וחברי רשימתו. בעקבות האיומים וההסתה, הוגשה התלונה במשטרה.

במטה קונינסקי סיפרו השבוע, כי ביום שישי האחרון התבקש רותם בז'רנו, מספר 5 ברשימה, על ידי פקח עירוני להסיר את שלטי התעמולה בשכונת רבין בפרק זמן של 15 דקות. במטה מציינים, כי בקשה זו תמוהה במיוחד על רקע העובדה שגם בעבר נתלו באותם מקומות שלטים והדבר לא עורר כל בעיה.

ממטה קונינסקי נמסר: "ההתנהלות של הצד השני שערורייתית, בזויה ולא ראויה. במקום לנהל מערכת בחירות עניינית, עדי אלדר מנהל מסע השמצות שקרי ומכוער באמצעות שלוחיו ומסתתר מאחוריהם כדי ליצור לעצמו דימוי ממלכתי. כמו כן הוא מפעיל את פקחי העירייה, כדי לנסות ולמנוע מאיתנו לנהל תעמולת בחירות בצורה הוגנת, אך הציבור בכרמיאל יודע את האמת. בעוד שלושה שבועות אנו נצא לדרך חדשה, ושום דבר לא יעצור אותנו".

מעיריית כרמיאל נמסר בתגובה לדרישה להסרת השלטים: "פקחי העירייה עושים את עבודתם נאמנה ללא משוא פנים, תוך הקפדה על החוק. לראיה, גם חברי הסיעה של ראש העיר קיבלו התראה על אותו דבר בדיוק. אין שום הצדקה בהכפשתם של עובדים מסורים ונאמנים המנסים בכל דרך לשמור על מערכת בחירות נקייה ומסודרת ובכפוף לחוק. בעוד קצת יותר משבועיים תסתיים מערכת הבחירות וכולנו נחזור לשגרת עשייה למען כרמיאל ותושביה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות