fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבלו את כרמית אלקיים מ"משחקי השף"

כרמית אלקיים מקורנית שבמשגב עברה בהצלחה את האודישנים לתוכנית "משחקי השף" ובקרוב תראו אותה במחנה האימונים. האם האוכל הבריא שהיא מבשלת יכבוש את חך השופטים? נחזיק לה אצבעות
כרמית אלקיים
מטבח פשוט, טרי, עונתי, מקומי, יצירתי וצבעוני. כרמית אלקיים (צילום: מוטי שני)

כרמית אלקיים מהיישוב קורנית שבמשגב היא אשה מיוחדת שעשתה כברת דרך עד שהגיעה למעמד של שפית, שעיסוקה אוכל בריא וטעים. אלקיים דבקה ומוכיחה בכל הזדמנות כי בישול בריא יכול להיות גם טעים. את ההוכחה לאמיתות התיאוריה שלה קיבלה בימים האחרונים, כאשר עברה בהצלחה את האודישנים לתוכנית "משחקי השף" והתקבלה למחנה האימונים.

ל"צפון-1" היא אמרה כאשר נשאלה על תחושתה לאחר התוכנית: "המוטו שלי הוא כי בישול בריא יכול להיות גם טעים. לראייה שלושה שפים שבאים כל אחד ממקום אחר, אהבו, וזו בשבילי הוכחה שהתיאוריה שלי התגשמה" ועוד הוסיפה: "בריא חייב להיות טעים ורציתי להוכיח זאת". 20 שנה השכימה אלקיים קום ונסעה לעבודתה שהיתה עבורה קריירה מעניינת ומאתגרת. ב-15 השנים הראשונות נסעה "רק" עד חיפה, ובחמש שנים האחרונות, לאחר קבלת קידום, עד אזור תל אביב, יום-יום, הלוך ושוב. אלקיים כלל לא האמינה שיום אחד תעזוב את מקום עבודתה המרוחק, תוך פניה של 180 מעלות לכיוון חיים אחר לגמרי, וזאת בעיקר משום אהבתה הגדולה לתפקיד אותו מלאה במשך 20 שנה.

כרמית אלקיים
מטבח פשוט, טרי, עונתי, מקומי, יצירתי וצבעוני. כרמית אלקיים (צילום: מוטי שני)

 איך עשית את זה?
"הקריירה היתה מעניינת ומרתקת. זה לא היה מקום עבודה זה אורח חיים. זהו סוג של עבודה שדומה לחיים בקיבוץ או ביישוב קהילתי. והיא אכן יודעת על מה היא מדברת, שכן הרזומה שלה מתחיל בקיבוץ הולדתה יפעת שבעמק יזרעאל, סבה היה ממייסדי הקיבוץ. אביה, בן הקיבוץ, נישא לבת העיר שלא הצליחה להסתגל לחיים הללו וכך כאשר היתה ילדה עזבו לטובת החיים בקרית מוצקין. מאוחר יותר לאחר נישואיה, עברה המשפחה ליישוב הקהילתי קורנית במשגב".

מתי חלה התפנית? ולמה?
"זה קרה די בבת אחת. קמתי יום אחד והבנתי שאני לא שמחה יותר. היה לי קשה".

עברו לכתבה המורחבת ב"צפון-1 כרמיאל"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות