fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה לתושב כרמיאל

רס"ן חוגי נחום פיתח אמצעי חילוץ לטנקים העשוי לחסוך חיי אדם, זמן יקר ומשאבים גדולים. גם חדר כושר, כחלק בלתי נפרד מהטנק, הוא פיתוח שלו
רס"ן חוגי נחום צילומים: דובר צה"ל
רס"ן חוגי נחום צילומים: דובר צה"ל

רס"ן חוגי נחום בן 34 נשוי ואב לשניים, תושב כרמיאל, זכה בפרס ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה על פיתוח מגלש – אמצעי חילוץ לטנקים העשוי לחסוך חיי אדם, זמן יקר ומשאבים גדולים. בנוסף, רס"ן נחום פיתח, יחד עם צוות החימוש של חטיבה 188, חדר כושר שהוא חלק בלתי נפרד מהזיווד של כל טנק היום בחטיבה, בקרוב בכל צה"ל.

רס"ן חוגי נחום צילומים: דובר צה"ל
רס"ן חוגי נחום צילומים: דובר צה"ל

רס"ן נחום למד במסלול הנדסאי אלקטרוניקה וחשמל בטכניון. במהלך לימודיו אותר לחיל החימוש. לאחר גיוסו הוא יצא לקורס קצינים והמשיך כמפקד בקורס מפקדים. תחילה התגייס לחטיבה 7 שם מילא שורה של תפקידים ובהמשך בחטיבה 188. תחילה כקצין חימוש גדודי בגדוד 74 עד לתפקיד הנוכחי קצין חימוש חטיבתי (קח"ש).

רס"ן נחום, ספר על הפיתוח שלך שזיכה אותך בפרס. "אחרי שהבנו שאחת מנקודות התורפה של המרכבה הוא ניתוק הזחל בתנאי שטח, התחלנו לחשוב ביחד. הצוות שלי ואני הקמנו צוות חשיבה בתוך צוות השיפור שמטרתו לבדוק את מכלול ההיבטים הנוגעים מפרישת זחל בשטח, בכל תנאי, בין אם זה במלחמה תחת אש ובין אם באימונים. המגלש מאפשר לגרור בצורה מהירה ובטיחותית. גרירה שנמשכה בעבר ימים ארוכים הצטמצמה לשלוש שעות".

עושים כושר בטנק. פיתוח של רס"ן חוגי נחום קוטפים את הפירות.
עושים כושר בטנק. פיתוח של רס"ן חוגי נחום קוטפים את הפירות.

ספר על מתקן הכושר.

"המח"ט שלנו אל"מ תומר יפרח, ביקר אצלנו, הוא ביקש לראות איך מנצלים את הטנקים לפיתוח כושר, שכן הוא לא מרוצה מרמת הכושר של החיילים ובטוח שניתן לעשות הרבה יותר. כך חשבנו והגענו למתקן הזה שהיום הוא חלק מהציוד בכל טנק אצלנו בחטיבה ובקרוב בכל החטיבות".

לסיכום אומר רס"ן נחום: "מערך האחזקה של חטיבה 188 הוא מיוחד במינו. הרה-ארגון שעשינו בשנתיים האחרונות הביא לכאן את החיילים הטובים ביותר ואנחנו קוטפים את הפירות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות