fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיקוד העורף מפנה עורף לישובים במשגב

המועצה יוצאת למאבק נגד שורת קיצוצים בתקציב הביטחון ליישובים
מי ישמור עלינו? הכניסה ליישוב רקפת (צילום: מועצת משגב)

פיקוד העורף מתכוון לקצץ באופן דרסטי בתקציב האבטחה של המועצות האזוריות, המשמש בין היתר לתחזוקת גדרות היישובים והתאורה וכן לאבטחה. המועצות פנו בשבוע שעבר למבקר המדינה כדי שיבחן את התנהלות פיקוד העורף בסוגיה.

מי ישמור עלינו? הכניסה ליישוב רקפת (צילום: מועצת משגב)

כתוצאה מהקיצוץ, נאלצת מועצת משגב לצמצם את פעילות הביטחון ביישובים. משמעות הצמצום במשגב, על פי הנחיות פיקוד העורף, היא קיצוץ בשורת מרכיבים: רכבי הביטחון לא יופעלו כלל, אלא באירוע חירום בזמן אמת בלבד; כלי הרכב יופעלו בצורה מצומצמת ביותר לטובת אבטחת גני הילדים בלבד על ידי מאבטחי הגנים; תאורת הביטחון תמשיך בשלב זה לפעול, אך לא יתוקנו תקלות ובמקרים כאלה התאורה תופסק. גדרות ביטחון, תאורת ביטחון ודרך הביטחון לא יתוחזקו.

יש להמשיך לפנות למוקד לצורך רישום, אך התקלות לא יטופלו, ביתני שמירה – לא יתוחזקו. מכשירי הקשר של המועצה לא יתוחזקו וסוללות למכשירי קשר לא יוחלפו. מכשירי קשר של פיקוד העורף – ימשיכו לקבל שירות תיקונים על ידי מוטורולה, והשערים החשמליים ומחסני הנשק, יתוחזקו כפי שמתבצע כיום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות