fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדי אלדר הגיש תביעת לשון הרע נגד תושב העיר

שלטענתו מפיץ נגדו באופן שיטתי שקרים חסרי שחר בכל במה שניתנת לו, לרבות ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט
עם הפנים לתושב. עדי אלדר (צילום: יח"צ)
עם הפנים לתושב. עדי אלדר (צילום: יח"צ)
תובע 100 אלף שקלים. עדי אלדר (צילום: יח"צ)
תובע 100 אלף שקלים. עדי אלדר (צילום: יח"צ)

ראש עיריית כרמיאל, עדי אלדר, הגיש בשבוע שעבר לבית משפט השלום בנהריה תביעת נזיקין בשווי של מאה אלף שקלים נגד תושב כרמיאל, שלטענתו מפיץ נגדו באופן שיטתי שקרים חסרי שחר בכול במה שניתנת לו, לרבות ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט.

בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד אושרי שלוש נטען כי אלדר התאפק במשך חודשים רבים אל מול ההשמצות והשקרים שהופצו עליו ועל הסובבים אותו ברשתות החברתיות, כל זאת רק בשל היותו נבחר ציבור וראש עירייה. עם זאת, בפרסומים האחרונים יש משום עליית מדרגה וחריגה מערכי המוסר של האדם והם גורמים לאלדר ולמקורביו נזק אישי ותדמיתי.

עוד נאמר כי פרסומיו של הנתבע מייחסים לראש העיר מעשים קשים וחמורים, שתפקידם להשחיר את פועלו רב השנים, על אף שבכל שנותיו כאיש ציבור, לא דבק בו רבב. מדובר באדם אשר שתורם את רוב שנות חייו לעשייה ציבורית וחברתית ושהעניק מעצמו רבות למען העיר כרמיאל ותושביה.

עו"ד שלוש: "הנתבע מוליך שולל את קוראיו בסגנונו הבוטה והמתלהם ומציג כאילו מדובר בדברי אמת. מדובר בפרסומים שהם לשון הרע, שנועד ללעוג, ולהפוך את אלדר מטרה לשנאה בעיני הציבור הרחב".

אלדר מבקש מבית המשפט להורות לנתבע להסיר את הפרסומים המשמיצים והפוגעים וכן לפרסם התנצלות בגינם באופן ובדרך שייקבעו על ידי בית המשפט. בנוסף הוא תובע פיצוי בסך 100 אלף שקלים.

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית כרמיאל
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר כרמיאל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות