fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתנאל הררי מחפש אליפות

רגע אחרי שסיים עם קבוצתו את ליגת החופים, שם נעצר בחצי הגמר, מסתער נתנאל הררי על טורניר החופים של מעלות
לא נח לרגע. נתנאל הררי (צילום: סטרבו)

לפני כחודש ימים הסתיימה ליגת החופים של ישראל. העיר כרמיאל, שיוצגה על ידי קבוצת הפועל שלטל כרמיאל, רשמה הישג כשהעפילה עד לחצי הגמר. עכשיו, מסתער בעלי הקבוצה, נתנאל הררי, על יעד חדש: טורניר החופים של מעלות.

נכון, אין ים במעלות, אבל הרשות המקומית גייסה ערימות של חול ים והפכה מגרש סינטטי למשטח כדורגל חולי.

הררי, ששמע על הפרויקט הייחודי, מיהר להקים קבוצה שתייצג את כרמיאל בטורניר. הררי חבר לסניף קופיז שבבעלות עופר שבו, וזו העניקה חסות לקבוצה מכרמיאל.

לא נח לרגע. נתנאל הררי (צילום: סטרבו)
לא נח לרגע. נתנאל הררי (צילום: סטרבו)

קופיז כרמיאל ממוקמת בשדרה ומוכרת מוצרים בלעדיים במחירים שווי כיס.

בטורניר החופים משתתפות 8 קבוצות שמתמודדות ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב אחד. 4 הקבוצות שתסיימנה ב-4 המקומות הראשונים, תעפלנה לשלב חצי הגמר. הקבוצה שתזכה במקום הראשון, תגרוף פרס שווה במיוחד: חופשה מפנקת בקפריסין.

יו"ר הפועל קופיז כרמיאל, נתנאל הררי: "החיבור האדום של קופיז לקבוצת כדורגל חופים של כרמיאל, הוא חיבור טבעי. קופיז דוגלת במתן שירות מכל הלב ולכל כיס וזה בדיוק המוטו שמוביל אותנו כקבוצה: לתת במגרש את כל הלב וליהנות מהמשחק. אני מודה לעופר שבו על שיתוף הפעולה בינינו ומבטיח לו ולכל תושבי כרמיאל, שנייצג את עירנו בצורה הטובה והמכובדת ביותר".

סגל הקבוצה כולל את השחקנים הבאים: צחי אילוז, עאמר יתיר, אדם לם, אורן פרטוק, בר שם טוב, דני שושן, שרון מלכה, צבי גרינברג, חמאדה ג'ברין, ליאור טל וניסן רביבו. היעד, לדברי הררי, הוא אחד: "אליפות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות