fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעלם כאילו בלעה אותו האדמה

ירון גרנות, רכז התיירות, שהקים וטיפח את עמותת "כלנית בגליל", שם קץ לחייו והוא בן 47. החברים בכרמיאל, שמתקשים לעכל, שואלים: מה יכולנו לעשות ולא עשינו? מה היה צריך לראות ולא ראינו?
היה מלך האופטימיים. ירון גרנות ז"ל (צילום: עליזה רוזן)
היה מלך האופטימיים. ירון גרנות ז"ל (צילום: עליזה רוזן)
היה מלך האופטימיים. ירון גרנות ז"ל (צילום: עליזה רוזן)
היה מלך האופטימיים. ירון גרנות ז"ל (צילום: עליזה רוזן)

ביום רביעי שעבר התבשרנו כי ירון גרנות, 47, הבחור החייכן, בעל החזון, אותו הצליח להגשים, איננו. עד כמה שהראש מסוגל לעכל באותו רגע את הבשורה המרה, ופתאום צריך גם לחשוב שכל זה היה ברגע אחד, רגע שבו החליט להפסיק לחלום, להפסיק להילחם, להפסיק הכל.

ומיד עולות השאלות הכואבות: למה? מה יכולנו לעשות ולא עשינו? מה היה צריך לראות ולא ראינו? נותרנו עם כל אלה ועוד ללא מענה. מה יהיה עכשיו עם אלונה, שותפתו לדרך ולחיים, והילדים? גרנות, שהותיר אותנו כאן כואבים וממאנים להאמין ולהשלים, היה, בנוסף לכל סגולותיו ומעלותיו.

מפועלו הרב של גרנות: כנס התיירנים הראשון -הכנס הוא יוזמה וארגון של גרנות, רכז התיירות, במטרה להציג את התוכנית לקידום התיירות מתוך רעיון למתג את כרמיאל כמרכז חינוכי תיירותי בגליל מצד אחד וכמרכז של "פסיפס אנושי" לתיירות מבוגרים מצד שני.

בין השאר סקר גרנות את חוזקות העיר העשויות למשוך מבקרים לאורך כל השנה, ביניהם: פארק הגליל, פארק המשפחה, "שביל השותפות" ופעילות מרכז האופניים. מספרם הרב של האומנים והיוצרים בעיר  "הפסיפס האנושי", המכיל קבוצות של עולים מחבר המדינות,אתיופיה, דרום אמריקה. עוד פרויקט של גרנות הוא שביל השותפות כרמיאל~משגב רוכבים בשביל אופניים.

הכתבה המורחבת תפורסם היום ב"צפון 1- כרמיאל"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות