fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נימה של ביקורת

יו"ר האופוזיציה בעיריית כרמיאל משה קונינסקי השהה את פעילות ועדת הביקורת שבראשה הוא עומד. קונינסקי: "אני מבין כי הגופים המבוקרים כלל לא קיבלו הודעה מסודרת ורשמית כי הם נדרשים להגיב"
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)

יו"ר ועדת הביקורת ויו"ר האופוזיציה משה קונינסקי, הודיע לראש העירייה ולמנכ"ל העירייה על השהיית פעילות ועדת הביקורת.

קצפו של קונינסקי יצא כאשר התברר לו כי למרות שכינס את ועדת הביקורת למרתון של ישיבות ארוכות במטרה לדון בדוחות המבקר לשנים 2008-2013 ולמרות שסוכם בוועדה ואושרר בישיבת מועצת העיר כי על כל הגופים המבוקרים להשיב לדרישות הוועדה לתיקון הליקויים שהובאו בפניהם, עד לסוף שנת 2014, טרם הוגש הדוח המסכם לוועדה וגופי סמך, ומחלקות עירייה שנדרשו להשיב לא עשו זאת ולא קיימו את הנחיות מועצת העיר וועדת הביקורת.

משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
"מאמין שתפקיד וועדת הביקורת הוא לשפר ביצועים". משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)

במכתב ששיגר קונינסקי למנכ"ל העירייה הוא קובל: "אני מבין כי הגופים המבוקרים כלל לא קיבלו הודעה מסודרת ורשמית כי הם נדרשים להגיב עד לסוף דצמבר האחרון על תיקון הליקויים שנדרשו לבצע. הודעה לגופים המבוקרים הייתה באחריות מנכ"ל העירייה והמבקר. מאידך, המבקר לא ריכז את הנתונים ולא עדכן אותי על כך שהנושא לא מטופל".

בהתאם לכך, החליט קונינסקי שלא לכנס את ועדת הביקורת שנועדה להתכנס ולדון השבוע בדוחות הביקורת לשנת 2013 ובמקביל הודיע כי לא יכנס את הוועדה עד אשר כל הגופים המבוקרים יעבירו את התייחסותם.

קונינסקי: "אני מאמין שתפקיד ועדת הביקורת הוא לשפר ביצועים, לשפר תהליכים, ליעל את המערכת ולהשביח את השירות לציבור התושבים, ואם לא יתאפשר לי לעשות כן אפנה למבקר המדינה, אעדכן אותו על המצב ואדרוש את התערבותו".

מבקר עיריית כרמיאל יוסי אבן צור: "בשל עיכובים בעבודתי השוטפת, נגרם האיחור בהבאת הסיכומים עד לסוף דצמבר. בימים אלו אני שוקד על עיבוד התגובות של המבוקרים שהתקבלו ומיד עם הסיום אניחם על שולחן הוועדה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות