fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפעמים, החגיגה נגמרת: הפסד ראשון העונה להפועל כרמיאל

הפועל כרמיאל יצאה במחזור האחרון למשחק חוץ קשה נגד הפועל חדרה, בתקווה להמשיך במומנטום החיובי בה פתחה את העונה, אך חזרה מאוכזבת אחרי שספגה הפסד ראשון העונה, 2:1.

כרמיאל הציגה משחק טקטי נכון ובדקה ה-30, באחת מהתקפותיה הבודדות, אף עלתה ליתרון משער מרהיב שכבש ידין אשכנזי בחצי מספרת, 0:1 לכרמיאל.

לאחר מחצית ראשונה שקולה, הגיע המחצית השנייה, בה ניסתה כרמיאל להגן על יתרונה השברירי בעוד המקומיים הולכים ומגבירים את הלחץ.

בדקה ה-70 הצליחו המארחים להשיג את השוויון, 1:1. בדקה ה-82, השכילו החדרתים לפרוץ בפעם השנייה את שערה של כרמיאל ולהשלים מהפך בדרך לניצחון, 1:2. עד לסיום הימרה כרמיאל על כל הקופה במטרה להשיג שוויון ואף הגיע למספר הזדמנויות טובות, שהוחמצו.

kitzidonat-2
הפסד בכורה העונה. המאמן צביקה (קיצי) דונט (צילום: אלכס הובר)

היו"ר ציון טויטו: "השחקנים מפתיעים אותנו לטובה, בעיקר הנחישות שלהם במשחק. יש איזו תחושה של פספוס מהמשחק הזה, כי לא נפלנו מחדרה והגענו לכמה הזדמנויות טובות לכבוש. הכדורים שלנו טיילו ברחבה שלהם ולא היה מי שייתן לכדור דחיפה קטנה לרשת. אני לא מכיר במשפט הפסד מכובד, אבל אני בהחלט מכבד את השחקנים על ההשקעה ועל המאמץ שהם נתנו במשחק.

עד כמה מצבה של הפועל כרמיאל העונה הוא שביר מבחינה תקציבית, תעיד העובדה שבניגוד לשנים קודמות, השנה השחקנים לא קיבלו שי לכבוד כניסת השנה החדשה תשע"ז.

היו"ר טויטו: "ניסיתי לגייס תרומה לרכישת שי, אבל לא הצלחתי. הקופה שלנו ריקה ופשוט אין כסף. אנחנו צריכים להתנהל העונה באחריות ובתבונה כלכלית. אשקול שוב את העניין ואולי נעניק לכם בכל זאת שי בהמשך החודש. החגים לא נגמרו".

במחזור הקרוב שיתקיים מחר (שבת, 8.10, שעה 15:00) תארח הפועל כרמיאל את האחרונה בטבלה, צעירי כפר כנא.

היו"ר טויטו: "זה משחק סופר חשוב עבורנו נגד קבוצה שתתמודד אתנו בתחתית. אנחנו חייבים לנצח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות