fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה? כובע!

לא ייאמן כי יסופר. תלמידים שהגיעו עם כובע צמר מחמם לא הורשו לצאת לטיול. למה? חוזר מנכ"ל מחייב כובע מצחייה
בית ספר הדקל
בית הספר הדקל (צילום: אלכס הובר)

הידעתם כי הנחיות חוזר מנכ"ל משרד החינוך אינן מאפשרות לתלמידים, היוצאים לטיול בימי החורף הקרים, לחבוש כובע צמר מחמם אלא אך ורק כובע מצחייה? לא ידעתם? תקראו את הסיפור הבא.

אם לתלמידה בבית הספר הדקל טוענת, כי 16 תלמידים לא הורשו לצאת לטיול, מאחר שהם לא הביאו עימם כובעים מתאימים. לטענת אותה אם, הילדים הצטיידו בכל הפריטים המופיעים ברשימה שמקבלים לקראת יציאה לטיול, אלא שבשל הקור העז, צוידו על ידי הוריהם בכובעי צמר חמים ולא בכובעי מצחייה. הילדים ניסו להתקשר להוריהם באמצעות הטלפונים הניידים שברשותם, אך אלה הוחרמו.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "רשימת הציוד לטיול היא כובע, בקבוק מים ונעלי הליכה נוחות. אין קשר בין חורף לקיץ. הילדים יודעים את הדרישה לכובע כחלק מציוד בסיס לכל יציאה. בטיול קודם היו ילדים שלא הביאו כובעים והובהר חד משמעית, שאי הגעה עם מלוא הציוד תמנע את יציאתם לסיור הבא, וכך יושם במקרה זה. "חלק מהילדים הכלולים במספר הנ"ל הם ילדים שהגיעו ללא אישורי יציאה. הילדים נשארו עם מורה מצוות בית הספר, וסגנית המנהלת שוחחה עם הילדים. ואכן, סגנית המנהלת החרימה טלפונים לילדים שהתקשרו במהלך השיעור מהטלפון הנייד שלהם. כדאי לדעת שתקנון בית הספר אוסר שימוש בטלפונים ניידים. אלה מוחרמים ומוחזרים להורים. עם כל הצער, מספר אמהות הגיעו לבית הספר, צעקו על הצוות, דיברו בזלזול והגדילה לעשות אחת האמהות, שפנתה למנהלת באיומים ובצעקות. אותה אם ששלחה את המכתב המתלונן, שכחה לציין את יחסה המשפיל למנהלת במסדרון בית הספר ואת העובדה שהוציאה את בתה מהכיתה ולקחה אותה הביתה".

בית ספר הדקל
בית הספר הדקל (צילום: אלכס הובר)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות