fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא מפסידה. נקודה

נקודת אור. מבקיע שער השוויון, אור חזן (צילום: אלכס הובר)

אחרי 2 ניצחונות, אחד בליגה ואחד בגביע, נעצרה הפועל כרמיאל, כשסיימה את מפגשה הביתי במסגרת המחזור השני בליגה, נגד הפועל אסי גלבוע, בתיקו, 1:1.

כרמיאל, עם שוער חדש בין הקורות: מתן זלמנוביץ' (22), נינו של ראש ממשלת ישראל לשעבר מנחם בגין ז"ל, נקלעה לפיגור מוקדם כבר בדקה ה-17. במחצית השנייה הגבירה כרמיאל את לחצה על שער האורחים ובדקה ה-86 השיגה את השוויון. אור חזן, השתלט על כדור חוזר ומ-16 מ' שיגר כדור מדויק פנימה, 1:1.

המאמן צביקה (קיצי) דונט: "פתחנו את המשחק בצורה מהוססת, אבל בהמשך השתפרנו, הגענו להרבה מצבים, היינו הרבה יותר דומיננטיים, ורק מחוסר מזל לא הבקענו יותר שערים. אני לא מסתפק בנקודה אחת, כי יכולנו לנצח, אבל בהתחשב במה שעבר עלינו בקיץ האחרון ובסגל הצעיר שלנו, אני ריאלי ומרוצה מכל נקודה שאנחנו משיגים. אני בעיקר מעודד מהעובדה שזה כבר משחק שני שבו אנחנו נקלעים לפיגור, לא נשברים וחוזרים למשחק".

נקודת אור. מבקיע שער השוויון, אור חזן (צילום: אלכס הובר)
נקודת אור. מבקיע שער השוויון, אור חזן (צילום: אלכס הובר)

בשלהי המחצית השנייה, הורחק המאמן דונט מתחומי המגרש על ידי השופטת, בטענה כי העיר לה. דונט: "ההרחקה שלי לא היתה מוצדקת. מישהו צעק מהספסל והיא סתם נטפלה אליי".

היו"ר ציון טויטו: "אין לי ממה להתאכזב, ואני אומר תודה על כל נקודה שאנחנו לוקחים. כולם חשבו שנהיה ברש התותחים של הליגה ובינתיים אנחנו מצליחים להפתיע את כולם. האמת, אפילו אני די מופתע מהתוצאות שהשגנו עד עכשיו, ושמח לגלות הרבה דברים חיוביים שמתחילים להתגבש אצלנו. השחקנים מאוד רוצים להצליח ורואים את המאמצים הגדולים שהם משקיעים במגרש. יש מוטיבציה גבוהה וגם אופי. במשחקים שהיו לנו עד היום, השחקנים הוכיחו את עצמם ושיש על מי לסמוך. אנחנו צריכים להמשיך להילחם על החיים שלנו בליגה ולא לתת לשום דבר לשבור אותנו".

בתום 2 מחזורי ליגה, מדורגת הפועל כרמיאל במקום החמישי בטבלה עם 4 נקודות.

אבי בן סימון, שפרש לאחרונה כשחקן פעיל, צורף לצוות המקצועי ומונה לעוזרו של דונט.

במחזור הקרוב תצא כרמיאל למשחק חוץ קשה כשתתארח אצל הפועל חדרה (יום שישי, 30.9, שעה 14:00).

המאמן דונט: "כל משחק הוא קשה ולא משנה מי היריבה. נבוא כהרגלנו ללהציג כדורגל חיובי ולעשות את המיטב כדי לחלץ נקודות".

המאמן צביקה (קיצי) דונט  (צילום: אלכס הובר)
המאמן צביקה (קיצי) דונט  (צילום: אלכס הובר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות