fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל מציגה: שמונה ורבע

הפועל כרמיאל השחילה שמינייה לרשתה של הפועל פ"ת ועלתה, בפעם השלישית ברציפות, לרבע גמר ליגת החופים של ישראל. הבעלים נתנאל הררי: "גאה בקבוצה"
עברו בהצלחה את שלב הבתים. שחקני כרמיאל חוגגים העפלה שלישית ברציפות לרבע הגמר צילום: אלכס הובר
עברו בהצלחה את שלב הבתים. שחקני כרמיאל חוגגים העפלה שלישית ברציפות לרבע הגמר צילום: אלכס הובר

הפועל תגלית כרמיאל ע"ש דניאל סולומון, עמדה במשימה הראשונה שלה כשהבטיחה את מקומה בשלב רבע הגמר בליגת החופים של ישראל.

כרמיאל שוב לא הרשימה במיוחד וניצחה בקושי את האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת, שהגיעה למפגש הזה במאזן עגום של 0 נקודות.

הפתיחה דווקא לא בישרה על הבאות. בדקה ה-7 עלתה כרמיאל ליתרון ראשון במשחק. דור הלוי הקפיץ כדור למרכז רחבת פ"ת, ואופק יפרח, בעט וולה מהאוויר פנימה, 0:1 לכרמיאל. בדקה ה-10, הכפילה כרמיאל את יתרונה מפנדל מדויק של דור הלוי. פ"ת חזרה למשחק אחרי שניצלה טעות קשה בהגנת כרמיאל וצימקה ל-2:1. על סף סיום השליש הראשון (דקה 12), אליחי צברי כבש והגדיל את היתרון של כרמיאל ל-1:3. בדקה ה-13 זה נראה גמור. אלון לוי בישל לשרון גורמזנו, שבאלגנטיות כבש את הרביעי לזכות קבוצתו, 1:4 לכרמיאל. בדקה ה-15 צמצמה פ"ת ל-4:2. דקה חלפה ודור הלוי הרשית בבעיטה חזקה מרחוק, 2:5 לכרמיאל. פ"ת לא ויתרה ובדקה ה-20 כבשה בפנדל, 5:3. בדקה ה-22, הוציא השוער גסטון מזרחה, בידו כדור ארוך ועומר הלוי, הקדים את שוער פ"ת ואת ההגנה, והחליק בראשו פנימה, 3:6. בדקה ה-29, חטף גורמזנו כדור מהגנת פ"ת, התגבר על השוער ועל שחקן הגנה פתח תקוואי, ודהר כל הדרך לכיבוש השער השביעי, 3:7 לכרמיאל. בדקה ה-24 שוב ספגה כרמיאל וכבר 7:4. בדקה ה-26 אלון לוי הבקיע והגדיל ל-4:8. כרמיאל נקלעה לשאננות ואפשרה לפ"ת לחזור שוב לעניינים עם 3 שערים רצופים, 7:8. למזלה של כרמיאל, שריקת הסיום הצילה אותה ממבוכה.

עברו בהצלחה את שלב הבתים. שחקני כרמיאל חוגגים העפלה שלישית ברציפות לרבע הגמר צילום: אלכס הובר
עברו בהצלחה את שלב הבתים. שחקני כרמיאל חוגגים העפלה שלישית ברציפות לרבע הגמר
צילום: אלכס הובר

המאמן נמרוד קוסטיקה: "זה נראה משחק קל, אבל הדקות האחרונות היו קשות. אני שמח שניצחנו וזה הדבר המתוק ועלינו לשלב הבא. אנחנו לא מוותרים על ראשות הבית ובמשחק האחרון נגד הפועל באר שבע, ניאבק כדי לסיים במקום הראשון".

הבעלים של הקבוצה נתנאל הררי: "אני לא רוצה להתייחס ליכולת של הקבוצה. בשביל זה מאמן שאמור לתקן את הליקויים. אני מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה והיא שהשגנו 3 ניצחונות רצופים, עלינו לשלב הבא ואנחנו גם עדיין בתמונת המאבק על המקום הראשון. אני גאה בשחקנים ובקבוצה ובעובדה שזו עונה שלישית ברציפות שכרמיאל עולה לרבע הגמר. מה שחשוב מבחינתי, זה איך נסיים את הליגה".

השוער אסף רז, שחתם בהפועל איכסל, צפוי לקיים את משחקו האחרון במדי כרמיאל, במשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע. מי שיחליפו הוא רון למל, שיהיה השוער השני לצד גסטון מזרחה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות